دانلود بازی Beyond Eyes برای PC

Beyond Eyes | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Beyond Eyes برای PC

| دانلود نسخه کامل PLAZA با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۵/۰۸/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴۲۲ MB

معرفی بازی :

دختری ۱۰ ساله به نام Rae که بر اثر یک حادثه‌ای ناگوار در دوران کودکی، بینایی خود را از دست داده است و حال تنها دوستی که دارد و همیشه با هم هستند، یک گربه چاق و پشمالو است که ناگهان او را گُم می‌کند. دخترک نابینا حال به خاطر گربه دوست داشتنی خود، مجبور به گشتن و پیدا کردن او در دنیای بزرگ و بی‌رحم می‌شود. به خاطر این که شخصیت اصلی بازی کور است، همه چیز در ابتدا بسیار ترسناک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. شما توسط صداها در بازی راهنمایی خواهید شد، اما به دلیل آن که بازی به صورت سوم شخص دنبال می‌شود، دید و هنر بصری در بازی، آن چیزیست که در ذهن دختر نابینا می‌گذرد، نه چیزی که در دنیای واقعی وجود دارد. برای مثال صدای پرنده‌ای از دور دست می‌آید و او در ذهن یک پرنده ترسناک را تداعی می‌کند، پس شما هم تصوری که او در ذهن دارد را مشاهده خواهید کرد، اما به هنگامی که نزدیک‌تر شوید او بهتر متوجه می‌شود که با چه چیز رو به رو شده و شکل ظاهری آن پرنده در ذهن او به چیزی بهتر و رنگی‌تر تبدیل می‌شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

این راهی است که شما با این دختر نابینا کمک می‌کنید تا دنیای که درون آن قرار دارد را بهتر بشناسد. این اثر با ترکیب شکل و شمایل‌های جدید از چیزهایی که تا به حال می‌شناسیم، یک دنیای زیبا را خلق کرده و باعث به وجود آمدن تجربه‌ای جدید در گشت و گذار از یک دید تازه است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Beyond Eyes برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Beyond Eyes برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Beyond Eyes برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Beyond Eyes برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Beyond Eyes برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7
Processor : Intel Core i5-3570K @ 3.4 GHz or AMD FX-6350
Memory : 4 GB RAM
Graphics : GeForce 650 GTX or Radeon HD 6770
DirectX : Version 11
Hard Drive : 1 GB available space
Sound Card : Windows Compatible Card

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Tiger & Squid , Team17 Digital Ltd