دانلود بازی Binary Domain برای PC

Binary Domain | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Binary Domain برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۴/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۸٫۲۳ GB

تاریخچه بازی Binary Domain : 

هر ساله عناوینی عرضه می شوند که هدف اصلی آن ها در وهله ی اول و قبل از رسیدن به موفقیت هایی مانند فروش، عرضه عناوین استانداردی است تا بتوانند با رعایت نکات مهم بازی، عنوانی نسبتا خوب را رقم زده و مخاطبان خود را برای بازی های بعدی احتمالی خود پیدا کنند. یکی از این بازی ها Binary Domain است که سعی دارد با بهره گیری از المان های موفق در بازی های مطرح در سبک اکشن سوم شخص عنوانی مطلوب را پیش روی مخاطبان قرار دهد، در کارنامه ی سازندگان Binary Domain عنوانی مانند سری Yakuza وجود دارد که نسخه ی های متعددی از آن برای کنسول PS3 وارد بازار شد. همانطور که مطلع هستید این عناوین در کشور ژاپن عرضه شدند و مخاطبان آن ها شامل کشور های غربی نمی شدند. سازندگان این بار بازی خود را عنوانی برای تمام کشور ها دانسته و با این تفکر که بتوانند بازیکنان بیشتری را از سراسر دنیا جذب کند Binary Domain را روانه ی بازار کرده است. اینطور که پیداست، با وجود غربی تر شدن مضمون داستانی بازی نسبت به سری Yakuza، باز هم ریشه های اصلی این بازی در BD نیز حفظ شده و سازندگان هیچ گاه تم خاص Yakuza را فراموش نکرده اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

داستان Binary Domain:

 یکی از رویاهای دیرینه انسان ها را به واقعیت تبدیل کرده که در آن بشر موفق به ساخت ربات هایی شده که ظاهری همانند انسان ها دارند و حتی توانایی درک احساس نیز به آن ها داده شده است. ربات هایی که حتی خودشان نیز فکر می کنند که یک انسان واقعی هستند و مانند سایر انسان ها برای خودشان زندگی دارند و در مقام های مختلف فعالیت می کنند. اما اتفاقی مرموز باعث می شوند که این جریان به یک بحران غیر قابل تصور برای نسل بشر تبدیل شود. دولت آمریکا برای اینکه بتواند جلوی این تهدید را بگیرد، گروهی را راهی ژاپن می کند. ژاپن جایی است که خالق این ربات های بسیار پیشرفته در آنجا زندگی می کند، اما تنها تصویری که از او موجود است، مربوط به ۴۰ سال پیش از این اتفاقات می شود. بازیکنان در نقش این گروه حرفه ای که در قبال گرفتن پول، مأموریت های مختلفی را انجام می دهند، راهی ژاپن می شوند تا راه حل مبارزه با این ربات ها را پیدا کنند و پرده از راز این ماجرا بردارند. داستان بازی، گر چه در نگاه اول کلیشه ای است، اما رفته رفته بازیکنان را جذب خودش می کند. اتفاقات جالبی در بازی رخ می دهند که همه چیز را بسیار هیجان انگیز می کنند. تیم سازنده این بازی، همانند سری بازی های Yakuza داستان بسیار خوبی را برای این عنوان خلق کرده اند که باعث شده بازی کشش بسیار بالایی در جذب بازیکنان داشته باشد. اگر بازی های قبلی سازندگان BD را تجربه کرده باشید، حتماً به گرافیک خوب آن ها پی برده اید. BD نیز با همان گرافیک طراحی شده و گر چه نمی توان از آن به عنوان یک گرافیک عالی نام برد، اما می توان آن را در سطح بسیار خوبی قلمداد کرد. سازندگان بازی تا جایی که توانسته اند، از تکنیک های خوبی برای زیباتر کردن گرافیک بازی استفاده کرده اند. از همان مرحله ابتدایی بازی، شاهد این موضوع خواهید بود که توجه به جزئیات و رعایت حداقل ها برای داشتن یک گرافیک خوب در بازی رعایت شده است. کیفیت بافت ها در سطح بسیار خوبی دارد و جزئیات به خوبی در آن ها دیده می شوند. جلوه های ویژه مانند برخورد گلوله با اجسام فلزی و یا اشیاء مختلف، بسیار خوب طراحی شده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Binary Domain برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Binary Domain برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Binary Domain برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Binary Domain برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Binary Domain برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Binary Domain برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Microsoft Windows 7/Vista/XP
Processor : Intel Core 2 Duo @ 2.66 GHz or AMD equivalent
(Memory : 2GB RAM (XP)/3GB RAM (Windows 7 / Vista
(Graphics : NVIDIA GeForce GT220 (512MB) / ATI Radeon HD 2600 XT (512MB
Hard Drive : 8 GB free hard drive space

سیستم پیشنهادی :

OS : Microsoft Windows 7
Processor : Intel Core i5 @ 2.66 GHz or AMD equivalent
Memory : 3GB RAM
(Graphics : NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / ATI Radeon HD 5750 (1GB
Hard Drive : 8 GB free hard drive space

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Sega