دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

BioShock Infinite

دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۷۴ GB

بازی زیبای BioShock Infinite امروز نیز برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. شاید بسیاری با تغییر موافق نباشند و شاید هم بسیاری از مردم به دنبال بازی‌های متفاوت هستند؛ اما مهم تغییر کردن یک بازی نیست، مسأله‌ای که باعث درخشان شدن یک بازی می‌شود ایده‌های آن و درست به اجرا درآمدن آن‌هاست. شماره‌ی جدید بایوشاک هم دست‌خوش تغییراتی در ایده‌های خود شده است. شاید با دیدن اولین تصاویر و اطلاعات از بازی Bioshock Infinite متحیر شده باشید و این سؤال به ذهن شما خطور کند که آیا اصلاً این بازی یک بایوشاک است؟ همه چیز تغییر کرده. آن جو ترسناک و تاریک شهر رپچر، حال تبدیل به یک شهر زیبا و آرمانی شده است.

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

buy

قیمت فقط ۸۰۰۰ تومان

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

با کمی جستجوی عمیق در بازی، این نکته را در می‌یابیم که شباهت‌هایی بین این دو بازی وجود دارد. کولومبیا (Columbia) همان شهر آرمانی است و رپچر هم قرار بود شهری رویایی بشود؛ اما هر دوی این‌ها در آستانه‌ی نابودی قرار می‌گیرند. حتی شناور بودن این شهر در آسمان‌ها یادآور شهر رپچر است که در دریا بود. هر دوی این شهرها به نوعی شناور هستند، یا خیلی پایین و یا فراتر از آسمان‌ها. داستان بازی دنباله‌ی Bioshock نیست؛ بلکه شما قبل از وقوع این اتفاقات در رپچر، کنترل بازی را در دست می‌گیرید. در سال ۱۹۰۰ شهری در آسمان‌ها ساخته می‌شود. این شهر کولومبیا نام می‌گیرد، مکانی استثنایی برای نجیب‌زادگان که دارای خطوط ارتباطی به نام SkyLine است. در این بین بازی در سال ۱۹۱۲ از دید یک کارآگاه شروع می‌شود. کارآگاهی متبهر به نام Booker DeWitt مأموریت می‌گیرد تا به شهر کولومبیا رفته و فردی به نام الیزابت را پیدا کند. در طول این سفر شما با شهر و اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، آشنا می‌شوید. با گذشت زمان، DeWitt احساس خاصی نسبت به الیزابت پیدا می‌کند. او پس از پیدا کردن الیزابت، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و آن‌ها مجبور می‌شوند با همکاری یکدیگر از شهر فرار کنند. با کمی دقت متوجه می‌شوید داستانی که کن لوین، چه برای بایوشاک اصلی و چه برای Infinite نوشته، یک داستان ساده نیست. Infinite بار محتوایی بیشتری نسبت به شماره‌ی قبل خود خواهد داشت، البته اینبار از دید سیاسی. این بار کن لوین می‌خواهد آمریکا را نشان دهد که سر به آسمان‌ها نهاده، همچنین سیاست‌های استعمار گرانه‌ی آمریکا را به نمایش بگذارد. شهر کولومبیا (با پیشرفت‌هایی که داشته) را می‌توان نشانی از پیشرفت علم در این کشور دانست؛ اما علمی که در راه اشتباه استفاده می‌شود. دنیای بازی دیگر همان دنیای تاریک و غمناک شهر رپچر نیست، البته باز هم کمی ترس در این شهر وجود دارد؛ اما ما شاهد تغییرات زیادی در آن خواهیم بود. محیط‌هایی باز همراه با رنگ‌های شاد و زنده، یکی از شاخصه‌های این شهر است. نور آفتاب که به وفور دیده می‌شود، زیبایی خاصی به بازی خواهد داد. کیفیت بافت‌ها خوب هستند و بازی رنگ‌بندی شادی دارد. در طول بازی پوسترهایی وجود دارند که از کولومبیا سخن می‌گویند. گفتنی است تمامی این موارد با موتوری جدید به حقیقت پیوسته‌اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

دانلود بازی BioShock Infinite برای XBOX360

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 دانلود پارت ۷ : Direct Link

 دانلود پارت ۸ : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: ۲K Games