دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC

Brink Complete Pack | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۵/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۵۱ GB

معرفی بازی :

داستان بازی Brink، روایتگر یک جنگ داخلی در شهری خیالی به نام Ark است. که در سال ۲۰۴۵ اتفاق می افتد، در آن زمان پدیده گرمایش زمین باعث شده تمام کوه های یخ دنیا آب شوند و سطح آب دریاها بالا بیاید که در نتیجه خشکی های روی زمین بسیار کم شده است. شهر Ark که دور تا دور آن را آب فرا گرفته در ابتدا جمعیتی حدود ۵ هزار نفر داشته اما به خاطر این اتفاقات، جمعیت آن ۱۰ برابر افزایش پیدا کرده است. همین مشکلات باعث می شود گروهی از مردم که خود را Resistance می نامند، علیه گروه دیگر که حاکم شهر Ark برای کنترل وضعیت این شهر به نام Security به وجود آورده است، شورش کنند. گروه رسیستنس معتقدند جواب هایی که به آنها گفته شده دروغ است و از منابع باید برای جستجوی خشکی های روی زمین استفاده کرد. در ابتدای بازی از شما سوال می شود می خواهید در کدام یک از این دو گروه بازی کنید، اگر گروه رسیستنس را انتخاب کنید (به نظر بازی جذاب تر می شود)، در مرحله بعد می توانید کاراکتر خود را در Brink خلق کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

بهترین و مهمترین بخش بازی گیم پلی آنست. در ابتدای بازی میتوانید کاراکتر مورد نظرتان را بسازید و این بخش بسیار کامل است. همچنین با بازی کردن بیشتر و بدست آوردن XP آیتم های این قسمت آنلاک میشوند و شما میتوانید مدل مو ها ، لباس ، تاتو شلوار و… های جدیدی را انتخاب کنید. علاوه بر این با جمع آوری XP بیشتر شما قادر به آنلاک کردن و Upgrade سلاح هایتان نیز خواهید بود. در بازی کلاس های مختلفی وجود دارد. سرباز ، پزشک و… از این جمله هستند. با توجه به این کلاس ها شما در ابتدا فردی بی تجربه هستید که با جمع آوری XP میتوانید قدرت های خود را افزایش دهید. مثلا در ابتدای بازی شما نمیتوانید به درستی نشانه گیری کنید که این قابلیت را با جمع آوری XP های بیشتر میتوانید ارتقا دهید. شما میتوانید به دوستانتان در بازی مهمات برسانید و یا از آنها مهمات بگیرید. میتوانید تیم های کوچکتر درست کرده و افرادی را به آن دعوت کنید و خود فرمانده آن تیم باشید. اگر از فاصله ی نزدیک تیر بخورید ، کاراکتر شما بلافاصله به پشت روی زمین میخوابد و شما تسلط بیشتری به دشمنانتان دارید. میتوانید در بازی روی زمین سر بخورید. بعد از اینکه زیاد تیر بخورید به حالت بی حال روی زمین می افتید. در این حالت ممکن است که یکی از یاران پزشک شما به شما آمپولی بدهد و شما دوباره به حالت اولیه برگردید اما ممکن است که فاصله ی پزشکان تا شما زیاد باشد و نتوانند براحتی به شما برسند. در این صورت شما دوباره به بازی برمیگردید. تاثیر گلوله به هر قسمت از بدن دشمنانتان متفاوت است. هوش مصنوعی یارانتان نیز در سطحی متوسط است. علاوه بر اینها سطح کلی بازی کمی دشوار است. Brink از لحاظ بصری خیلی شبیه به ساختار دنیای Killzone است، ولی از نظر رنگ بندی شبیه به رنگ های شاد Mirror’s Edge است. متأسفانه Brink نمی تواند به خوبی به هیچ یک از عناوین نام برده شده برسد و ما با یک بازی معمولی از نظر بصری روبرو هستیم. نکته ای که مطرح می شود، طراحی شخصیت ها بازی است. سازندگان سعی کرده اند دنیایی خیالی با شخصیت های خیالی خلق کنند که به درد بخش چندنفره بازی می خورد، ولی عملاً این طرح ها خیلی زمخت و زشت هستند. بازی پر از HUD است و بیشتر از تصاویر، شما مشغول دیدن نوشته ها هستید. هر آدمی یک نام بالای سرش دارد و دور تا دور تصویر پر از اطلاعات است. این موضوع به شدت به گرافیک و گیم پلی بازی ضربه زده و دید شما را کم می کند. استفاده از رنگ های شاد خیلی خوب کار شده و بازی بسیار روشن است، طراحی اسلحه ها متنوع و خوب کار شده است. آیتم ها به خوبی صدا گذاری شده اند و در حد عالی هستند . برای مثال ، صدای آواز پرندگان دریایی و بال زدن آنها که در نزدیکی فرودگاه پرواز می کنند حس آرامش را در انسان ، القاء می کند و در مقابل ، صدای دویدن کاراکتر و نفس نفس زدن او و همچنین صدای اسلحه که در حین پرش ، به کف دست کارکتر برخورد می کند همگی با کیفیت و در حد عالی هستند. در مورد صدای اسلحه ها هم دقت خاصی به کاررفته بیش از ۴۰ صدای مختلف برای اسلحهای موجود در بازی به کار رفته است می توان گفت که در سطح بالایی می باشند. صدای پرتاب شدن تیر از درون اسلحه در حالت صحنه ی آهسته واقعا با کیفیت و عالی کار شده است و باعث می شود که شور و هیجان در بازی چند برابر شود. استفاده از گویندگان با تجربه و خبره که صداهایی جذاب و متناسب با کاراکتر و شرایط را صداگذاری کرده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Brink Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم :

OS : Windows XP SP3, Vista or Windows 7
+CPU :  Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200
RAM : ۲ GB
HDD : ۸ GB free disk space
Graphics : ۵۱۲ MB Graphics Memory
Sound Card : DirectX 9 Compatible
DirectX : Version 9.0c

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows XP SP3, Vista or Windows 7
CPU : Intel Core i5 @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz
RAM : ۳ GB
HDD : ۸ GB free disk space
Graphics : ۱ GB Graphics Memory
Sound Card : DirectX 9 Compatible
DirectX : Version 9.0c

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Splash Damage