دانلود بازی Dark Souls برای XBOX360

Dark Souls | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dark Souls برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۱۰/۰۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۸٫۳۹ GB

معرفی بازی :

بازی Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹ تحولی شگرف در بازی های نقش آفرینی به وجود آورد. عنوانی که برای اولین بار به سبب سختی زیادی که بازیکنان در زمان بازی با آن روبرو بودند، شناخته شد. با گذشت ۲ سال از عرضه Demon’s Souls، استودیوی بازیسازی From Software دنباله این عنوان را راهی بازار کرد تا در این نسخه علاوه بر کاربران PS3، طرفداران Xbox 360 نیز با سختی بی مثالی روبرو شوند که آن ها را تا مرز گریه در برخی از قسمت ها پیش می برد. Dark Souls یک بازی نقش آفرینی به تمام معناست و در این عنوان بازیکنان تجربه یک قهرمان واقعی را کسب می کنند. در Dark Souls، باز هم می توانید جنگجوی خاص دلخواهتان را با جنسیت، اندام و همچنین تجهیزات مهم مورد نظرتان بسازید. در طول بازی، اشکال مختلفی از زره ها و تسلیحات در دسترس شما قرار می گیرند و ساختن انواع جنگجو های فوق العاده منحصر به فرد را ممکن می سازند. Dark Souls به شما این اجازه را می دهد که برای شخصیت قابل بازی خود یک ماجرای کاملاً منحصر به فرد را خلق کنید. می توانید برای او، داستانی رقم بزنید که پر از مبارزه های نفس گیر، هیولاهای وحشتناک و سرزمین های افسانه ای پهناور باشد. قهرمان بازی در دنیایی قرار می گیرد که فرشته مرگ در انتظار گرفتن جان او لحظه شماری می کند و هیولاهای مختلف آماده هستند که در هر لحظه به زندگی او پایان بخشند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

بازی از جزئیات بسیار خیره کننده ای تشکیل شده و سازندگان به تمام ریزه کاری ها دقت کرده اند. از همان مرحله اول بازی، شما شاهد نورپردازی، افکت آب فوق العاده زیبا، کیفیت بسیار بالای بافت های بازی به همراه جزئیات بسیار خوب خواهید بود. طراحی قهرمان بازی از دیگر نقاط قوت بازی به حساب می آید. لباس و زره شخصیت بازی عالی طراحی شده و جزئیات و نقش و نگارهای فوق العاده ای را روی آن شاهد خواهید بود. نورپردازی های خیره کننده ای که در این عنوان شاهد خواهید بود، به زیباتر شدن محیط بازی کمک زیادی کرده و یکی از دلایل ایجاد فضای سنگینی است که در بازی می بینید. هاله های نوری که از لا به لای ابرها دیده می شوند یا از روزنه های کوچکی به وارد فضاهای بسته و تاریک شده اند، فضای شگفت انگیزی را به وجود آورده اند. تنوع مناطق بازی بسیار زیاد است. از سیاه چال و قلعه های بزرگ قرون وسطایی گرفته تا سرزمین های برفی، همه با جزئیات قابل توجهی طراحی شده اند. طراحی دشمنان بازی نیز جای خودشان را دارند. بازی از این نظر فوق العاده است. طراحی دشمنان بی نظیر است و تنوع دشمنان آنقدر زیاد است که حتی نمی توان آن ها را شمرد. از طرف دیگر، Bossهای بازی نیز بسیار عالی طراحی شده اند و مانند آن ها را در کمتر عنوانی مشاهده کرده اید. عنوان و اقسام Bossها را در Dark Souls خواهید دید و به جرأت می توان گفت که با دیدن تمام آن ها غافلگیر خواهید شد. طراحی سلاح ها، زره ها و… نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dark Souls برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dark Souls برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dark Souls برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dark Souls برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dark Souls برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: FromSoftware