دانلود بازی Enslaved Odyssey To The West برای PS3

Enslaved Odyssey To The West | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Enslaved Odyssey To The West برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۱۰/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.30
ایدی بازی : BLES00989
حجم فایل: ۴٫۹۴ GB

ایده داستان های آخرالزمانی مدت هاست بر دنیای سرگرمی سایه افکنده و کتاب ها و فیلم های زیادی بر مبنای آن نوشته و ساخته شده است.دنیایی که در آن بشریت به دلایل مختلف نابود شده و معدود انسان های باقیمانده نیز برای بقای خود به جنگ و درگیری مشغول هستند.بازی های رایانه ای نیز از این موضوع جذاب استفاده متعددی کرده اند و سرآمد همه آن ها را می توان شاهکاری به نام Fallout دانست. بازی استودیوی Ninja Theory نیز از این ایده بهره می گیرد، بازی آن ها دنیایی را ترسیم می کند که در آن انسان ها نابود شده و ربات ها بر آن حکومت می کنند. معدود انسان های باقیمانده نیز سعی می کنند از کابوسی که ربات ها برای آن ها تدارک دیده اند فرار کنند، کابوسی که صدها سال پیش گریبانگیر انسان ها بوده و گویی هرگز از آن رهایی نمی یابند، کابوسی که مردم دنیای Enslaved از آن رنج می برند چیزی نیست جز بردگی.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

اگر تا به امروز Mirror’s Edge پر رنگ ترین بازی ساخته شده با موتور Unreal Engine 3 بود، امروز باید این لقب را به بازی Enslaved بدهیم. گرافیک بازی یکی از خوش رنگ ترین عناوین تاریخ است و کوچکترین اشیاء از رنگ های گوناگون و شاد شکل گرفته اند. Ninja Theory استفاده خیره کننده ای از UE3 کرده که تا آخرین مرحله شما را با رنگ های متنوع و طراحی های زیبایش متعجب نگه می دارد. طراحی محیط های سبز با آسمانی آبی بسیار دل نشین است و حتی مراحل تاریک تر خیلی تم کارتونی و جذابی دارند که هیچ گاه شما را خسته نمی کنند. گیم پلی بازی را می توان به دو بخش اکشن و پلتفرمینگ تقسیم کرد. بخش پلتفرمینگ بخشی است که اکثر زمان بازی را به خود اختصاص می دهد. Monkey با توجه به قدرت بدنی بالای خود می تواند از سطوح مختلف بالا رفته و از مکان های صعب العبور گذر کند. مکانیزم بخش پلتفرمینگ ساده بوده و تنها با فشردن یک کلید می توان از سطحی به سطح دیگر پرید، ولی با وجود ساده بودن از جذابیت کافی برخوردار است. چیزی که این قسمت از بازی را زیباتر می کند وجود صحنه های سینمایی است که در طول پرش های Monkey بوجود می آید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Enslaved Odyssey To The West برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Enslaved Odyssey To The West برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Enslaved Odyssey To The West برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Enslaved Odyssey To The West برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Enslaved Odyssey To The West برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Ninja Theory