دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

FIFA 13 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 13 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۹/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
حجم فایل:۸٫۹۶ GB

اگه از طرفداران بازی فوتبال باشید مطمئنا یکی از نسخه های بازی FIFA را بازی کرده اید. بازی که در هر نسخه پیشرفت های چشم گیری نسبت به نسخه های پیشین خود داشته است. طبق گفته سازندگان یکی بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در بازی FIFA 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تری برای شکست خط دفاعی را می دهد تا بتوانند به صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جاگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد. در بازی FIFA 13 هر حرکتی با سیستم دریبل ابتکاری و قدرتمند بازی ترکیب شده است. این حرکات که از حرکات واقعی بزرگترین بازیکنان دنیا مانند لیونل مسی شبیه سازی شده اند، امکان دریبل رو در رو و با دقت بالا در تمامی جهات را به بازیکن می دهد تا بتوانند در موقعیت های تک به تک خیلی راحت تر به گل برسند. بازیکنان می توانند جهت حرکت خود را خیلی سریعتر تغییر دهند و خیلی سریعتر نیز با توپ بدوند. کنترل توپ در بازی FIFA 13 تغییر کرده است. عواملی مانند فشار مدافعان، خط سیر توپ و سرعت پاس نیز هم اکنون در بازی نقش مهمی دارند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی FIFA 13 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 13 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 13 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 13 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 13 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

توجه : در صورت کاهش سرعت دانلود ( به علت شلوغی بیش از حد سرور ) در ساعات شب می توانید از لینک غیرمستقیم Upafile رایگان بدون محدودیت سرعت دانلود نمایید .

Download  لینک های دانلود 

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 دانلود پارت ۷ : Direct Link

 دانلود پارت ۸ : Direct Link

 دانلود پارت ۹ : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: EA