دانلود بازی FIFA 14 برای PC

FIFA 14 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۰۹/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۱۸ GB

اطلاعات بازی :

FIFA یک سری بلند آوازه است که دیگر همه او را می شناسند و هر سال قسمت جدید این سری بزرگ عرضه می شود تا بر لیست موفقیت FIFA افزوده شود. امسال نیز نوبت به بازی FIFA 14 رسیده است تا بازیباز ها دوباره پای یک فوتبال دوست داشتنی بنشیند اگر هدف FIFA 14 را ارئه ی یک فوتبال خوب در نظر بگیریم موفقیت هر قسمت FIFA از قبل تعیین شده است. گیم پلی بازی همانند نسخه های گذشته سری تغییرات ریز و درشت زیادی را در خود دیده است. بازیهای های فوق سریع نسخه قبل جای خود را به مصاف های فیزیکی و به مراتب کند تر داده اند. دیگر بازیکنان سرعتی مثل قبل مهم و مهار نشدنی نیستند و عوامل متعددی در موفق بودن حملات نقش دارند. نقش قدرت بدنی بازیکنان (که در بازی فیفا ۱۳ کم اثرتر شده بود) بار دیگر پررنگ تر شده است و میزان آن در درگیری های تن به تن بسیار حائز اهمیت است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

البته برخلاف نسخه های قبل، نتیجه این درگیری ها از قبل مشخص نیست و حتی بازیکنان با قدرت بدنی به مراتب کمتر نیز از شانس خوبی برای پیروزی در این درگیری ها برخوردار هستند. Protect The Ball نام قابلیت جدیدیست که در این درگیری ها خودنمایی میکند و به نوعی مشکل عدم تعادل نسخه های قبل را برطرف کرده است. PTB بازیکن صاحب توپ را قادر می سازد تا از مالکیت خود بر توپ حفاظت کرده و مانع توپ گیری حریف شود. برای مثال بازیکن میتواند در زمان مواجه شدن با مدافع تیم حریف، بدن خود را در برابر وی قرار داده و از توپ محافظت کند و با دیدن کوچکترین لغزش در جایگیری بازیکن مدافع چرخیده و از وی عبور کند. و یا میتواند در زمان دویدن و با مشاهده نزدیک شدن مدافع، بدن خود را سپر قرار داده و به مسیر خود ادامه بدهد و در صورت شدید بودن برخورد، خطا بگیرد. مزایای PTB به کارهای هجومی ختم نمیشود و در زمان دفاع نیز کاربرد های خوبی دارد. برای مثال بازیکن میتواند با استفاده از قدرت بدنی خود، مانع توپ گیری بازیکنان حریف شده و با ایجاد فضا در قسمت های مختلف زمین، شرایط بازیسازی را برای بازیکنان میانی فراهم آورد. برای یک شبیه ساز بودن، چه در فوتبال و چه در هر چیز دیگر نیاز به یک هوش مصنوعی مناسب می باشد، چرا که در حالت سینگل، رقیب توسط هوش مصنوعی هدایت می شود که هوش مصنوعی می بایست آن قدر خوب عمل کند تا، از حس یک فوتبال واقعی کاسته نشود، همین طور فوتبال یک ورزش گروهی است و در آن علاوه بر تیم رقیب یار هایی که آن ها را کنترل نمی کنید توسط هوش مصنوعی رهبری می شوند. هوش مصنوعی رقیب در بازی های قبل حرف نداشت و اصلا نمی توانست از آن ایراد گرفت. بر روی درجه سختی معمولی و بالا بازیکنان حریف واقعا زیبا عمل می کنند در فیفا ۱۴ هم بی شک هوش مصنوعی رقیب مثل قبل کامل است، اما یک نکته ی مثبت اضاف شده است و آن هم افزایش درجه سختی بازی می باشد، اما نظر اصلی مربوط به هوش مصنوعی هم تیمی ها می شود. در فیفا ۱۳ هوش مصنوعی هم تیمی ها خوب بود اما اشتباهات زیادی در مورد جایگیری انجام می دادند، در فیفا ۱۴ این ایرادات به کلی برطرف شده است، بازیکنان به خوبی فضای خالی را پر می کنند و یار های رقیب را پوشش می دهند، به طوری که همیشه دست شما در پاس دادن و عوض کردن جناح زمین باز است، همین طور بازیکنان دفاع و حمله بهتر از قبل عمل می کنند و مواقعی که لازم شد پست خود را ترک می کنند، اگر در دفاع باشید و تیم رقیب در حال حمله می باشد، بازیکنان حمله ی شما به کمک دفاع می آیند حتی ممکن است یکی از بازیکن های خط حمله مانند مسی بازیکن را تا دفاع زمین خود دنبال کند! همین طور مداقعین در موقع حملات شما به میانه های زمین می آیند تا اگر توپ از محوطه دور شد، به خوبی پوشش دهند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی FIFA 14 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم  :

OS : Windows Vista SP1 / Windows 7/8
CPU : 1.8 GHz Core 2 Duo
RAM : 2GB RAM for Windows Vista & Windows 7/8
Hard Drive : 8.0 GB, with additional space required for saved games and DirectX 9.0c installation
Video : 3D accelerated 256 MB video card with support for Pixel Shader 3.0
Minimum Supported Video Cards : ATI Radeon HD 3600, NVIDIA GeForce 6800GT
Sound Card : DirectX 9.0c Compatible
DirectX : 9.0c
Input : Keyboard, Mouse, Dual Analogue gamepad, VOIP Headset

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Eurocom