دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3

Lost Planet 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

تاریخ انتشار۲۰۱۳/۰۸/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
ایدی بازی : BLUS31020
حجم فایل: ۱۵٫۸ GB

Lost Planet نامی نیست که بازیکنان با شنیدن آن هیجان زده شوند. پس از عرضه دو نسخه که چندان هم عالی از کار درنیامدند، خیلی از ما انتظار عرضه دنباله ای از این بازی به این زودی ها را نداشتیم. اما Capcom بازی Lost Planet 3 را معرفی کرد، این بازی فضایی تفاوتی نسبت به نسخه های قبلی دارد و اتمسفر اکشن آن، شرایطی مانند بازی Dead Space را به وجود آورده است. داستان بازی بر اساس اکشن و حالت های Survival Horror نوشته شده و همین موضوع باعث جذاب تر شدن این بازی نسبت به نسخه های قبل شده است، بعد از عرضه دو نسخه از این سری از بازی ها، بازیکنان در نقش شخصیتی به نام جیم (Jim) قرار می گیرند، او عضو یکی از اولین کلونی هایی است که راهی سیاره یخ زده E.D.N III شده و یکی از کارگرانی است که با کار کردن زیاد و جمع آوری پول، سعی می کند زندگی خوبی را برای همسرش به ارمغان بیاورد، داستان بازی بیشتر درباره این شخصیت است و بازیکنان با مشکلات او در جریان بازی مواجه می شوند. صحنه های بازی و انیمیشن های صورت شخصیت ها در جذابیت داستان نقش بسیار مهمی دارند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در این بازی خطر در هر طرف، بازیکنان را محاصره کرده است. طبیعت بازی نیز می تواند مانند موجوداتی که در طول روند بازی مشاهده می کنید، خطرناک و کشنده باشد. در هر لحظه ممکن است که طوفان های متعددی که در بازی رخ بدهند و بازیکنان در آن گرفتار شوند و از بین بروند. در داخل Mechها بازیکنان باید با ربات های دیگر مبارزه کنند و در خارج از آن باید از دید سوم-شخص با موجودات بسیار درنده مبارزه کنند. شاتگان، نارنجک و بسیاری سلاح دیگر برای بازی طراحی شده که می توانید از آن ها استفاه کنید. ظاهرا تغییراتی که در گیم پلی این بازی شکل گرفته، آن را یک سر و گردن بالاتر از قسمت های پیشین خود قرار خواهد داد. از جمله آنان می توان به وسعت نقشه ی آن اشاره داشت. چرا که در این باره طبق گفته ی سازندگان، می توانید Lost Planet 3 را در رده ی عناوین open world قرار دهید. البته نه آن وسعتی که در GTA یا اسکایریم دیدید. وسعت نقشه ی بازی با توجه به اینکه این عنوان یک شوتر مطلق است، فراتر از سبک بازی جای گرفته. همچنین صحبت با اشخاص فعال در EDN III، که دریافت ماموریت های فرعی را موجب می شود، باعث شده که سیاره گمشده ۳ را بعنوان یک open world نیز بشناسیم. به موجب همین وسعت سیستم Fast Travel (سفر سریع) در بازی گنجانده شده؛ سیستمی که در بازی FarCry 3 بسیار مورد استقبال واقع شد. با افرادی که در حین طی کردن مسیر ها به آنها برمی خورید، می توانید صحبت کنید، شاید اطلاعات خوبی دستگیرتان شود. همچنین سیستم ماموریت فرعی نیز در بازی گنجانده شده که به موجب آن می توانید پوینت دریافت کنید و به یاری ارتقا اسلحه های خود برسید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Spark Unlimited