دانلود بازی Peter Jacksons King Kong برای XBOX360

Peter Jacksons King Kong | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Peter Jacksons King Kong برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۵/۱۱/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۳۱ GB

اطلاعات بازی :

داستان King Kong از جایی آغاز می شود که Carl Denham (فیلم ساز)، Jack Driscoll (فیلم نامه نویس) و Ann Darrow (هنرپیشه) برای جلوگیری از کنسل شدن ساخت یک فیلم به همراه گروهی با یک کشتی بزرگ عازم سفر می شوند و سر از جزیره مرموز و وحشتناکی به نام Skull Island در می آورند و در این جزیره King Kong، عظیم ترین موجودی که تا به حال دیده شده را ملاقات می کنند. سبک بازی ترکیبی از اکشن اول شخص و سوم شخص می باشد. زمانی که در نقش Jack Driscoll بازی می کنید دوربین به صورت اول شخص در آمده و زمانی که در نقش King Kong هستید دوربین در حالت سوم شخص قرار می گیرد. داستان و روند بازی خطی بوده و تقریبا در تمامی مراحل بازی باید یک مسیر مشخص را دنبال می کنید تا به هدف برسید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

قبل از هرچیز GamePlay بازی توجه شما را به سوی خود جلب می کند. حتما تمامی شما در ابتدا تصور می کنید که با یک اول FPS Shooter دیگر روبرو خواهید شد. اما King Kong با تمامی FPS های ساخته شده تفاوت دارد و شاید اصلا نتوان نام FPS را بر روی آن گذاشت! زمانی که به جزیره می رسید و بازی آغاز می شود، Jack یک هفت تیر در اختیار دارد. در حالت عادی اسلحه Jack در تصویر دیده نمی شود و در مواقع لازم باید با نگه داشتن کلید Space نشانه گیری کنید! حتی در حالت Default نشانگر اسلحه هم بر روی صفحه دیده نمی شود ضمن اینکه مقدار مهمات و سلامتی هم وجود ندارند! البته نشانگر اسلحه و مقدار مهمات را می توانید از قسمت Options به بازی اضافه کنید اما چیزی به نام درجه سلامتی و همچنین بسته های سلامتی در بازی به چشم نمی خورد درست مانند بازی Call of Duty 2. در King Kong هم هنگامی که از دشمنان ضربه می خورید تصویر به رنگ قرمز در می آید و حالتی مثل موج گرفتگی برای Jack پدید می آید. در این حالت اگر باز هم ضربه بخورید جک کشته می شود اما اگر چند ثانیه در جایی پناه بگیرید و از ضربه خوردن اجتناب کنید جک سلامتی خود را باز می یابد و می توانید بازی را ادامه دهید. زمانی که در نقش Jack بازی می کنید با معماهای بسیار ساده ای نیز روبرو می شوید که تمامی این معماها برای باز کردن درهای بسته ای که در طول بازی وجود دارند طراحی شده اند. در کل ۵ نوع سلاح برای Jack در بازی وجود دارند که شاملPistol ، ShotGun ، Sniper Rifle ، مسلسل Thompson و نیزه های چوبی می باشند. (نیزه های چوبی در گوشه و کنار مراحل به وفور یافت می شوند و نقش مهمی را در بازی ایفا می کنند. همچنین می توانید سر این نیزه های را آتش زده و برای سوزاندن گیاهان و خارها و یا حمله به موجودات جزیره از آن استفاده کنید.) همچنین Jack می تواند با استفاده از ضربات مشت دشمنان را فراری دهد. ضمن اینکه Jack فقط توانایی حمل ۱ اسلحه را دارا میباشد. مهمات مورد نیاز Jack نیز توسط هواپیمایی که برای پیدا کردن گمشدگان بر فراز جزیره پرواز می کند مهیا می شود. از لحاظ گرافیکی بازی در سطح نسبتا خوبی قرار دارد. بازی بیشتر در محیط های باز جزیره جریان دارد که البته اکثر این محیط ها در میان شاخ و برگ درختان عظیم جزیره محصور شده اند. افکتهای نورپردازی و آتش کاملا پویا، مدل سازی عالی برای شخصیتها، افکتهای آب از نکات برجسته گرافیک بازی هستند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Peter Jacksons King Kong برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Peter Jacksons King Kong برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Peter Jacksons King Kong برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Peter Jacksons King Kong برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Peter Jacksons King Kong برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Peter Jacksons King Kong برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Ubisoft Montreal