دانلود بازی Prototype برای PS3

Prototype | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prototype برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹/۰۶/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BLUS30145
حجم فایل: ۶٫۷۳ GB

اطلاعات بازی :

Prototype یک بازی به سبک Open World می باشد که در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی Activision برای PS3 منتشر شد. داستان بازی مربوط به جناب Alex Mercer می شود که در اثر انجام یک سری آزمایشات (همیشگی در دنیای بازی) دچار تغییرات ژنتیکی شده است. این تغییرات باعث شده او از لحاظ فیزیکی تغییر کند و قوی تر شود و بتواند تغییر ظاهر دهد و همچنین باعث شده حافظه ی خود را از دست بدهد. در اولین گام او باید سعی کند حافظه ی خود را برگرداند. یک فلش در ذهنش زده می شود و یک دختر را به یاد می آورد، او کسی نیست جز خواهرش که با کمک او می تواند تا پایان بازی ماموریت ها را انجام دهد و حافظه ی خود را برگرداند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی بسیار زیبا است ولی طریقه ی روایت آن در بدترین وضع ممکن قرار دارد. شخصیت پردازی عملا در بازی وجود ندارد. شما هیچ شناختی از کاراکتر ها ندارید. نمی دانید چرا حافظه ی خود را از دست داده اید. و این قبیل سوالها تا پایان بازی جوابی برایشان داده نمی شود. در طول بازی شما سعی می کنید یک راه چاره پیدا کنید تا خود را درمان کنید و به زندگی عادی خود برگردید و این در حالی است که در اثر آزمایشات ژنتیکی که ارتش انجام داده نصف بیشتر مردم آلوده به ویروس هستند و به هیولا تبدیل شده اند و شما باید زودتر جلوی این فاجعه را نیز بگیرید تا ویروس بیشتر از این پخش نشود. شما به واسطه ی قابلیت هایی که از این آزمایش ژنتیکی بدست آورده اید باید جلوی این قضیه را بگیرید. در قسمت گیم پلی بازی دارای المان های جدیدی است که وجود خصوصیات قدیمی و نسبتا بچگانه به آن لطمه وارد کرده است. بازی PROTOTYPE یک بازی به سبک SandBox می باشد که شخصیت اول بازی (Alex) را به شهر نیویورک برده و در آنجا به انجام ماموریت های متفاوت می پردازد. بازی از این نظر شباهت زیادی به بازی معروفGTA دارد، اینطور که شما به قسمت مورده نظر در نقشه رفته و با گرفتن ماموریت در سطح شهر در بازی پیشروی می کنید. اولین تفاوت نحوه پیمایش مسیر است، دیگر شما نیازی به وسایل نقلیه برای رسیدن به مقصد ندارید و این خوده شما هستید که با استفاده از توانایی هایی که دارید این کار را انجام می دهید. Alex (شخصیت مورد کنترل بازیباز) از هر چیزی بالا می رود و برای رسیدن به مکان های مختلف شهر باید آسمان خراش های شهر نیویورک را فتح کنید و به صورت سریعترین حالت خود را به مقصد برسانید. این یکی از جذابیت های بازی است که آنرا در کمتر بازی ای تجربه کرده اید. Alex دارای خصوصیاتی است که با دیگر افراد شهر متفاوت است و این دلیلی جز ویروسی شدن او نیست. او می تواند از بلندترین آسمان خراش های نیویورک به سمت پایین پرش کند طوریکه حتی کوچکترین خراشی بر روی بدن او ایجاد شود و سیستم سلامتی او را کاهش دهد(شبیه بازی CrackDown) حتی او در دویدن های طولانی مدت نیز خسته نشده و به راه خود ادامه می دهد(این یکی از خصوصیات قدیمی بازی است). کنترل Alex در بالا رفتن از ساختمان ها و مکان های مختلف راحت و آسوده می باشد که بعد از چند دقیقه بازی کردن آنرا به راحتی می توان یاد گرفت. در حین دویدن و بالا رفتن از ساختمان ها شخصیت بازی حرکات خود به خودی از خود نشان می دهد که در این حالت بازی را به واقعیت نزدیک می کند. گرافیک بازی را می توان از دو جنبه بررسی کرد، گرافیک از نظر فنی خوب کار شده است و می توان گفت در حد بازی های نسل حاضر می باشد، ولی در مقابل گرافیک بازی از جنبه هنری ضعیف کار شده است و هیچ نوآوری در آن به کار برده نشده است. بافت شهر نیویورک نزدیک به واقعیت می باشد ولی نه در حد بازی زیبای GTA . ساختمان ها با جزییات متوسطی خلق شده اند و همینطور وسایل نقلیه و بافت های دیگر .یکی از بدترین افکت های گرافیکی موجود در بازی آب می باشد. در اطراف شهر نیویورک آب هایی وجود دارد که از هر نظر شباهتی به آب ندارد و توی ذوق می زند ، البته آب در بازی نقشی ندارد طوریکه اگر شما Alex را به درون آب پرتاب کنید الکس خود به خود به بیرون از آب می پرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Prototype برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prototype برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prototype برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prototype برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prototype برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Radical Entertainment