دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید

The Dark Knight Rises v 1.0.6 | تاپ 2 دانلود دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۴/۱۵
نوع بازی: اکشن
ورژن بازی: ۱٫۰٫۶
زبان: ENG 
نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر
حجم فایل:۸۰۰ MB

بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی در سبک بازی های اکشن برای آندروید می باشد که مطابق با فیلمی نام شوالیه تاریکی بر می خیزد، طراحی و ساخته شده است. در این بازی شما در نقش شوالیه ی تاریکی به جستجو در شهر پرداخته و با انجام ماموریت های محول شده به شما به پاک سازی شهر از دست تبهکاران می پردازید. بازی گرافیک بالایی دارد و مبارزات شما با دشمنان هم از کیفیت خوبی برخوردار است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

راهنمای نصب بازی:

 پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.top2download.com از حالت فشرده خارج کنید . حال پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM را در مسیر sdcard/Android /obb خود کپی کنید ( دقت نمایید داخل پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM نباید پوشه دیگری موجود باشد و باید یک فایل با پسوند obb داشته باشید ) . حال تاریخ گوشی خود را بر روی سال ۲۰۱۰ قرار دهید ( در صورت انجام ندادن این عملیات بازی به هیچ وجه اجرا نخواهد شد! ) و در هیچ شرایطی به اینترنت وصل نباشید . پس از کپی شدن فایل دیتا و قرار دادن تاریخ گوشی بر روی سال ۲۰۱۰ ( ماه و روز مهم نیست ) با انتخاب آیکون بازی وارد آن شوید . می بینید که منوهای بازی چینی است! برای تبدیل منوها از زبان چینی به انگلیسی مطابق تصاویر زیر عمل کنید .

تست شده روی موبایل های :

Xperia go-Xperia v-Galaxy s3-Xperia u

با اولین ورود به بازی تصویر زیر را می بینید که می بایست گزینه ای را که با فلش مشخص شده است انتخاب نمایید .

دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

حال به صفحه دیگری مطابق با تصویر زیر می روید که بازهم گزینه ای که با فلش مشخص شده است را انتخاب نمایید تا به بخش language بازی بروید

دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

حال به منوی زبان بازی می روید و مطابق تصویر و فلش قرمز ، گزینه و پرجم آخر که مربوط به کشور آمریکا می باشد را انتخاب نمایید .

دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

از منوهای انگلیسی و این بازی هیجان انگیز لذت ببرید .

دانلود بازی The Dark Knight Rises v 1.0.6 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید. 

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم:  Direct Link

دانلود دانلود فایل نصبی از لینک مستقیمDirect Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: gameloft