دانلود ویندوز Windows XP Professional SP3 Integrated April 2014

Microsoft Windows XP | تاپ 2 دانلود

دانلود سیستم عامل ویندوز اکس پی Microsoft Windows XP

ویندوز اکس پی (XP) از سری سیستم عامل های خانواده مایکروسافت ویندوز می باشد که در اکتبر سال ۲۰۰۱ میلادی پا به عرضه گذاشت. این سیستم عامل یکی از محبوب ترین سیستم عامل های عرضه شده توسط این شرکت یعنی مایکروسافت می باشد و گفته می شود بیش چهارصد میلیون نسخه از این ویندوز در سراسر جهان در حال استفاده است, با این حال مایکروسافت چندی پیش تصمیمی برای بازنشست کردن این برگ برنده خود گرفت و از سال ۲۰۰۸ میلادی به عمده سازان کامپیوتر مجوز استفاده و نصب این سیستم عامل را در کامپیوترهای جدید خود نداد. ویندوز XP با اینکه سال ها از انتشار آن می گذرد اما هنوز کاربران مختص به خود را یدک می کشد, این سیستم عامل در ویرایش های مختلفی عرضه شده است که از محبوب ترین آن ها ویرایش خانگی و حرفه ای می باشد. وبسایت تاپ ۲ دانلود مفتخر است بار دیگر این سیستم عامل محبوب را برای شما کاربران عزیز آماده نماید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

نسخه Professional SP3 Integrated :

این نسخه نسخه ۳۲ بیتی بوده و از درایو های پر قدرت SATA پشتیبانی می کند . این نسخه بدون هیچگونه دستکاری در ظاهر ویندوز بوده و شامل آپدیت ها تا ماه اول سال ۲۰۱۴ است . این ویندوز به صورت پیشفرض دارای نرم افزار Internet Explorer 8.0 و Adobe Flash Player 12.0.0.38 می باشد .

تنها نرم افزار windows Messenger و MSN Explorer و Internet Explorer 6 از این ویندوز حذف شده اند .

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Microsoft