دانلود آفیس Microsoft Office 2013 Professional Plus SP1 May 2014

Microsoft Office Professional Plus 2013 | تاپ 2 دانلود

دانلود آفیس Microsoft Office 2013 Professional Plus SP1 May 2014

بدون شک بسته نرم افزاری آفیس شرکت بزرگ Microsoft بهترین مجموعه ای است که می توان از آن برای مدیریت اسناد استفاده کرد این بسته که شامل نرم افزار هایی مانند Word , Excel , PowerPoint و … به شما این امکان را می دهد تا مدیریتی کامل در محیطی بسیار کامل و جامع بر روی اسناد های خود داشته باشید . نسخه ۲۰۱۳ نرم افزار Office هم همچون سایر نسخه های یعنی Office 2010 و Office 2003 مورد توجه کاربران سراسر دنیا قرار گرفت و نه تنها موفق به موفقیتی همچون سایر نسخه ها شد ، بلکه با وجود امکانات بی نظیر خود موفق شد تا شرکت مایکروسافت و بسته نرم افزار آن را بدون هیچ رقیب جدی ای در صدر بهترین نرم افزار ها در این زمینه قرار گیرد . هم اکنون برای شما کاربران عزیز جدیدترین آپدیت این نرم افزار یعنی نسخه May 2014 را آماده کرده ایم که می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تصویری از محیط نرم افزار Microsoft Office 2013 :

Microsoft Office Professional Plus 2013 | تاپ 2 دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 | تاپ 2 دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 | تاپ 2 دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود نسخه ۳۲ بیتی :

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود نسخه ۶۴ بیتی :

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود فعال ساز آفیس ۲۰۱۳Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Microsoft