دانلود آنتی ویروس Zoner Mobile Security v1.2.0 برای اندروید

top2ddownload (1)

 

دانلود آنتی ویروس Zoner Mobile Security v1.2.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود آنتی ویروس Zoner Mobile Security v1.2.0 برای اندروید

نوع نرم افزار: آنتی ویروس

ورژن: ۱٫۲٫۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

حجم فایل: ۱٫۳ MB

اطلاعات برنامه :

zoner mobile security یکی از بهترین آنتی ویروس ها رایگان منتشر شده برای اندروید میباشد . این برنامه امکانات بینظیری در اختیار شما میگذارد . از آنجا که روزانه هر کدام از ما تعدادی برنامه از طریق بلوتوث به گوشیمان انتقال میدهیم و نمیدانیم آن فایل ها ویروسی اند یا نه داشتن یک آنتی ویروس مطمعن ضروری است . از امکانات ویژه این برنامه میتوان به تشخیص تبلیغات مزاحم درون برنامه ها و حذف آن برنامه ها و تهیه نسخه پشتیبان از تمامی پیامک ها و تماس ها و توانایی رو استور از روی آن ها و امکان پیدا کردن گوشی اندرویدی دزدیده شده خود و بلوک کردن شماره هایی که شما مشخص کرده اید و یا شماره هایی که آشنا نیستند و ایجاد قفل والدین برای تماس ها و بروز رسانی اتوماتیک دیتا بیس و داشتن ویجت کاربردی برای صفحه اصلی و همچنین ایجاد قفل محافظ برای اس ام اس ها نام برد . اگر دوست دارید گوشی اندرویدیتان طی مرور زمان کند نشود و از سرعتش کاسته نشود به شما پیشنهاد میکنیم این آنتی ویروس بینظیر و عالی را از دست ندهید .

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تصاویری از محیط برنامه :

دانلود آنتی ویروس Zoner Mobile Security v1.2.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود آنتی ویروس Zoner Mobile Security v1.2.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود آنتی ویروس Zoner Mobile Security v1.2.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود آنتی ویروس Zoner Mobile Security v1.2.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

 

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

 ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: –