دانلود بازی ۵۰ Cent Blood on the Sand برای PS3

50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ۵۰ Cent Blood on the Sand برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۲/۲۴
بستر های مورد نیاز: PS3
نوع بازی: شوتر سوم شخص
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۳٫۵۵
ایدی بازی: BLES00472
حجم فایل: ۵٫۴۸ GB

معرفی بازی :

۵۰ Cent Blood on the Sand عنوان بازی اکشنی است که برای دو کنسول XBOX360 و PS3 منتشر شده و ماجرایی از رپر معروف یعنی ۵۰ Cent را روایت می کند . داستان بازی مربوط به کنسرتی می شود که به او قول ۱۰ میلیون دلار داده اند اما مسئول کنسرت قادر به پرداخت آن نشد و در عوض تفاوق کردند تا چیز دیگری را بگیرد که خود آن نیز توسط گروهی دیگر به سرقت می رود . حال شما با کمک یکی از اعضای گروهی به نام G-Unit که دارای ۳ عضو با نام های Tony Yayo, Lloyd Banks, و DJ Whoo Kid به دنبال انتقام و پس گرفتن اموال خود هستید . شما می توانید یکی از ۳ شخصیت این گروه را انتخاب کنید و به ۵۰ Cent کمک کنید . در بازی نیز سلاح های مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها را با پول نقد خریداری کنید . همچنین می توانید سلاح های قدیمی خود را نیز ارتقاع دهید و قدرت آن ها را افزایش دهید . سلاح های بازی به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که هر کدام از نظر قدرت ، برد و … دارای تفاوت هایی هستند که هر کدام در شرایطی مختلف عملکردی مختلف خواهد داشت . یکی از مهمترین تصمیماتی که در طول بازی باید بگیرید انتخاب اسلحه ای است که در شرایط مختلف بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی PS3 به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تصاویری از محیط بازی ۵۰ Cent Blood on the Sand :

50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Swordfish Studios