دانلود بازی ۵۰ Cent Blood on the Sand برای XBOX360

50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ۵۰ Cent Blood on the Sand برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۹/۰۲/۲۴
بستر های مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO
زبان:  ENG
حجم فایل: ۵٫۹۷ GB

معرفی بازی :

۵۰ Cent Blood on the Sand یک بازی سوم شخص شوتر است که داستان اصلی آن درباره رپر معروف یعنی ۵۰ Cent است . در بازی اصلی می توانید در نقش یکی از ۳ اعضای دسته G-Unit با نام های Tony Yayo, Lloyd Banks, یا DJ Whoo Kid ظاهر شوید . داستان بازی از این قرار است که ۵۰ Cent در کنسرتی شرکت می کند که مسئول آن قول ۱۰ میلیون دلار را به اون داد است که در نهایت قادر به پرداخت آن نیست ولی به جای آن قصد دادن چیز دیگری را دارد که البته آن هم توسط گروهی دیگر به سرقت می رود . از این رو ۵۰ Cent به همراه یکی از اعضای انتخابی دسته G-Unit تصمیم میگیرند که از این گروه انتقام بگیرند . اما این بین متوجه می شوند که دست گروهی بزرگتر در کار است که این مسئله را بیش از پیش بزرگ می کند . در قسمت گیم پلی نیز می توانید در مکان های مختلفی به تهیه سلاح و یا ارتقای سلاح های قبلی خود بپردازید تا قادر باشید در درگیری ها بهتر عمل کنید . اسلحه ها نیز از نظر مسائلی مانند برد ، قدرت ، ظرفیت و … از ۱ تا ۱۰ درجه بندی می شوند که انتخاب را برای شما راحت تر می کند . البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هر اسلحه می تواند در شرایطی خاص عملکر مناسب داشته باشید و انتخاب اسلحه مناسب نیز یکی از چالش های شما در طول بازی خواهد بود .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی ۵۰ Cent Blood on the Sand :

50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود 50 Cent Blood on the Sand | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Swordfish Studios