دانلود بازی Achtung Panzer Shilovo 1942 برای PC

Achtung Panzer Shilovo 1942 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Achtung Panzer Shilovo 1942 برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۸/۰۹
بستر های مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۴۲ GB

معرفی بازی :

Achtung Panzer یک بازی استراتژیکی قدیمی برای کامپیوتر است که شما را به سال های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۵ می برد . شما فرماندهی ارتش بزرگی را بر عهده خواهید داشت که همگی گوش به فرمان شما خواهند بود . بسیاری از وقایع تاریخی جنگ آلمان ها در این بازی شبیه سازی شده و شما با شرایطی همچون آن دوران روبرو خواهید بود . از مهمترین قسمت های این بازی استراتژی است که باید با توجه به نوع نیرو ها ، مکان نبرد ، نوع نیرو های مقابل بهترین استراتژی ممکن را برگزینید . همچنین گرافیک بازی نیز با توجه به استراتژیک بودن بازی قابل قبول بوده و با محیطی خوب روبرو خواهید بود . تانک های مختلفی در بازی وجود خواهد داشت که در کدام دارای ویژگی های مختلفی هستند که در قسمت جزئیات آن ها می توانید تمامی این قابلیت ها و ویژگی های را مشاهده و با سایر تانک ها مقایسه و برای نبرد های مختلف آن ها را انتخاب کنید . Achtung Panzer Shilovo 1942 نیز عنوان یک DLC برای این بازی است که با توجه به آپدیت شدن کامل فایل های این بازی تیم CODEX اقدام به انتشار این بازی همراه با تمامی DLC ها و آپدیت ها کرده است .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Achtung Panzer Shilovo 1942 :

Achtung Panzer Shilovo 1942 | تاپ 2 دانلود Achtung Panzer Shilovo 1942 | تاپ 2 دانلود Achtung Panzer Shilovo 1942 | تاپ 2 دانلود Achtung Panzer Shilovo 1942 | تاپ 2 دانلود Achtung Panzer Shilovo 1942 | تاپ 2 دانلود Achtung Panzer Shilovo 1942 | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2 / Vista
Processor: AMD Athlon x2 4200+ / Intel Pentium D 3GHz or Better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: ATI Radeon x1600 256MB / Vidia GeForce 7600 256 MB video card or better
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 8 compatible sound card

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.