دانلود بازی Alice Madness Returns برای PC

Alice Madness Returns | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alice Madness Returns برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۶/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۵ GB

همگی شما الیس را میشناسید.دختر کوچولویی که توانست پا به سرزمین عجایب بگذارد.در این داستان ماجراهای جالب و شیرینی اتفاق میوفتد که سرگرم کننده و جذاب برای هر کودکی است .اما در سال ۲۰۰۰ وضعیت فرق کرد.اقای Mc Gee تصمیم به ساخت بازی الیس در سرزمین عجایب گرفت.البته نه همان الیس خوشحال و خندان ,نه همان سرزمین دوست داشتنی.Mc Gee الیس و سرزمین عجایبی به وجود اورد که در ان خوشحالی نیست.خنده نیست.بلکه الیسی هست که طعم یتیمی رو چشیده و پاره ای زندگی خود را در تیمارستان گذرانده.Mc Gee در ان زمان توانست بازی خوب و قشنگی را سازد. بعد از ساخت بازیAmerican Mc Gee’s Alice دیگر هیچ خبری از نسخه جدید بازی شنیده نشد .اما شرکت Spicy Horse بعد از چندین سال  نسخه جدید این بازی را با نام Alice Madness Returns منتشر کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی بسیار زیباست. سازندگان به خوبی توانسته اند داستانی زیبا و دردناک را از داستان الیس به وجود اورند. الیس یک دختر رنج دیده از زندگی است. هم طعم یتیمی را چشیده هم در تیمارستان زندگی میکرده. در نسخه جدید الیس بعد از ۱۰ سال از تیمارستان ازاد شده و ماجراهایی برای او و سرزمین عجایب پیش میاید که در نوع خودش جالب و گیرا برای بازیباز است. ضرباهنگ داستان بازی زیاد بالا نیست و معمولا بعد از هر مرحله نقطه های مبهم بازی برای بازیباز اشکار میشود. سرزمین عجایب مثل سرزمینی که شما در فیلم تیم برتون دیدید نیست. سرزمین عجایب سراسر رنج و درد هست و تاریکی و خشم سرار سرزمین را فرا گرفته.در پایان هم داستان بازی سوپرایز هایی دارد که واقعا قشنگ کار شده و بازیباز را در گیر خود میکند.در کل داستان بازی بسیار قشنگ و کمی پیچیده است اما نبود ضرباهنگ بالا در بازی نتوانسته بازیباز را به طور کامل درگیر داستان کند. گیم پلی بازی بسیار جذاب و گیرا طراحی شده و در تمام مدت بازی از آن لذت خواهید برد. به لطف سلاح های قابل ارتقا، از خسته کننده بودن گیم پلی کاسته شده و با ارتقا سلاح ها لذت ادامه راه برایتان بیشتر می شود. برای این کار باید دندان جمع کنید که حکم واحد پول بازی را در اختیار داشته و البته به همین راحتی به دست نمی آیند. در کل پنج سلاح برای بازی در نظر گرفته شده است. چاقویی خونین که سلاح اصلی آلیس محسوب می شود. سر اسب، که حکم سلاح سنگین را دارد. سلاحی مسلسل مانند که برای درگیری های راه دور مناسب است. قوری که برای هدف گرفتن دست جمعی دشمنان به کمکتان خواهد آمد و یک بمب ساعتی که برای خراب کردن دیوار ها و پرت کردن حواس دشمنان به کار میرود. یک چتر نیز برایتان در نظر گرفته شده که وظیفه برگرداندن توپ های شلیک شده از سمت دشمنان را بر عهده دارد. دشمنان بازی بیش از حدی که تصور کنید متنوع هستند و برای کشتن هر کدام باید راه کار خاصی را در نظر بگیرید. برای مثال برای کشتن خرچنگ های زیر آب، در ابتدا باید با استفاده از چتر، توپ های پرتابی را به سمتشان بازگردانید تا توپ انداز آن ها از کار بیفتد، سپس با استفاده از سر اسب، دیوار دفاعی آن ها را بشکنید و در پایان با چاقوی خود به زندگی آن ها خاتمه دهید! ترکیب این گونه سلاح ها برای کشتن دشمنان تقریبا اجباری در نظر گرفته شده که جذابیت خاص خود را دارد و شما را مجبور به استفاده از استراتژی خاصی برای مقابله با دشمنان می کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Alice Madness Returns برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alice Madness Returns برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alice Madness Returns برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alice Madness Returns برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود 

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 دانلود پارت ۷ : Direct Link

 دانلود پارت ۸ : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: Electronic Arts