دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC

Alien Rage Unlimited | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۴/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۸۷ GB

اطلاعات بازی :

داستان بازی Alien Rage پیرامون صخره ای عظیم الجثه است که حاوی منابع فراوان و سوخت طبیعی مورد نیاز انسان ها می باشد. بر تراکم این سوخت روز به روز افزوده می شود که در نتیجه احتمال انفجار این صخره ی غول آسا می رود. انسان ها برای بهره بردن از منابع محفوظ شده در عمق این سیاره و پیشرفت و توسعه به ساخت سازه های عظیم بر روی سیاره اقدام می کنند. مدتی بعد از سکونت انسان ها موجودات بیگانه به ظاهر در صلح با انسان ها نیز اقدام به بهره گرفتن از منابع این صخره می کنند. اوایل کار همه چیز به خوبی پیش می رود که ناگهان بیگانگان برای استفاده از تمامی منابع سازه های بشری را نابود می سازند. انسان ها نیز به مقابله با بیگانگان می پردازند اما قدرت رویاروی با آن ها را نخواهند داشت. طولی نمی کشد که بیگانگان صخره ی غول آسا و تمامی متعلقات آن را تصاحب می کنند. اما انسان ها برای پس گرفتن صخره دست روی دست نمی گذارند و تصمیم به از بین بردن و نابود کردن آن می گیرند و در حقیقت بر طبق گفته ی کاراکتر اصلی بازی : اگر این سوخت نصیب ما نمی شود پس هیچ کس حق استفاده از آن را نخواهد داشت.جک نام مردی است که کاراکتر اصلی بازی محسوب می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

جک وظیفه دارد تا به سازه های بیگانگان نفوذ و آن ها را نابود کند. جک در ماموریتش تنها است و فقط با دوتن از دوستان خود ارتباط صوتی برقرار می کند. گرافیک بازی حرف زیادی برای گفتن دارد و در حقیقت با توجه به قدرت بصری و جلوه های ویژه ی بازی می توان حساب ویژه ای را بر روی بخش های گرافیکی Alien Rage باز کرد. یکی از مشکلات اساسی گرافیک Alien Rage افت فریم های بی علت و نابه جاییست. جزئیات بافت های Alien Rage فوق العاده بنظر می رسد و در حقیقت مقایسه ی گرافیک ظاهری این بازی با بازی های نسل بعد کار عادلانه ای بنظر می رسد. انفجارها اغلب با نورهای درخشان و نارنجی رنگی همراه می شوند که حس طبیعی بودن را از گرافیک بازی می کاهند اما قابل تامل بنظر می رسند. طراحی ظاهر کاراکتر اصلی ابتدایی بنظر می رسد و در حقیقت سازندگان خلاقیت خاصی در طراحی ظاهر جک از خود نشان نداده اند و بسیار ابتدایی گونه بنظر می رسد. وجود مه غلیظ در قسمت های خاصی از بازی سبب افت فریم ناگهانی و شدید بازی می شود که بار دیگر شما را با مشکلات فنی گرافیک بازی روبه رو می کند. برخلاف آنچه که ظاهر تصاویر بازی به ما می گوید گرافیک بازی Alien Rage آنچنان حیرت انگیز نخواهد بود و در حقیقت مشکل به ذات و مشکلات فنی گرافیک بازی باز می گردد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alien Rage Unlimited برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: CI Games