دانلود بازی Alpha Protocol برای PS3

Alpha Protocol | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alpha Protocol برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۰۶/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۳٫۵۵
ایدی بازی : BLES00704
حجم فایل: ۴٫۹۸ GB

معرفی بازی :

داستان بازی از جایی شروع می شود که یک هواپیمای مسافربری به وسیله ی سلاحی فوق پیشرفته منسوب به ایالات متحده هدف قرار می گیرد و تنش شدیدی بین ایالات متحده و سایر کشورها ایجاد می شود. ایالات متحده تیمی را مسئول بررسی این موضوع می کند که Thorton یکی از اعضای این تیم است و کار خود را از خاورمیانه آغاز می کند. بعد از منحرف شدن مأموریتی مهم، Thorton به وسیله ی مافوقانش مورد خیانت قرار می گیرد و دولت ایالات متحده او را تحت تعقیب قرار می دهد. در پاسخ به این مسئله،Thorton علیرغم اینکه Alpha Protocol برای مأموران ارشدتر در نظر گرفته شده است از این پروتکل استفاده می کند و برای کشف توطئه، فعالیت سری و پنهانی خود را آغاز می کند. این بازی نوآوری جالبی در گیم پلی خود به کار برده و با نهادن قدرت انتخاب و تصمیم بر دوش بازیکن بازی را از یکنواختی بیرون می اورد . بازی خطی نیست و هر تصمیم و انتخاب در شرایط خاص باعث تغییر کردن مسیر و راه بازی می شود به همین علت سازندگان توصیه می کنند بازی را بیش از یک بار تمام کنید و با صحنه های دیگر از دست رفته اشنا شوید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در طول بازی شما می توانید با NPC های مختلف شخصیت بازی را به نوعی خودتان بسازید. برای مثال با یک NPC می توانید او را فردی خشن جلوه دهید یا با NPC دیگر او را خونسرد جلوه دهید. در مجموع کلیه عکس العمل های شما روی داستان بازی تاثیر می گذارد و شما می توانید بازی را با عقاید خودتان پیش ببرید. در ابتدای بازی کاراکتر در مبارزات تن به تن و استفاده از ابزار جاسوسی و یا وسایل نظامی مهارت زیادی ندارد. در طول بازی شما می توانید توانایی ها یا skills مختلفی را برای کاراکترتان انتخاب کنید تا به او سبک دهی کنید و این موضوع کاملا انتخابی خواهد بود. برای مثال شما می توانید توانایی او را در مبارزات تن به تن قوی کنید.در طول بازی شما می تواید برای انجام ماموریت های مختلف از قابلیت های مختلفی استفاده کنید و ماموریت را انجام دهید. یکی دیگر از ویژگی های مهم بازی این است که بازی همانطور که گفته شد گیم پلی انتخابی دارد. مثلا وقتی می خواهید از یک درگیری جان سالم به در ببرید می توانید به دشمنان خود دروغ بگویید! شرکت Obsidian ، سازده ی بازی سعی کرده است تا در بازی به بازیکن امکانات و تجهیزات زیادی بدهد تا بازیکن بهانه ای نداشته باشد که چرا نتوانسته مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد. قابلیت های بازی توانایی های ویژه ای مثل افزایش لحظه ای قدرت بدنی و افزایش سرعت در تیر اندازی و یا تشخیص دادن سریع دشمن خواهد بود. محیط بازی تقریبا وسیع است و می توان آن را یک Sandbox قلمداد کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Alpha Protocol برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alpha Protocol برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alpha Protocol برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alpha Protocol برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alpha Protocol برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Alpha Protocol برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Obsidian Entertainment