دانلود بازی Army of Two The 40th Day برای PS3

Army of Two The 40th Day | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Army of Two The 40th Day برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۰۱/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30408
حجم فایل: ۴٫۴۱ GB

نقد و بررسی بازی :

بازی Army of Two جزو بازی هایی است که شرکت EA روی آن حساب ویژه ای باز کرده است. این بازی به نوعی دارای گیم پلی منحصر به فرد و جدیدی است که شاید خیلی از بازیکنان را به خود جذب کند، این بازی سوم شخص از نوع تاکتیکال – اکشن بار دیگر شما را در مخمصه ای سخت قرار می دهد که تصمیمات شما در آن مهمترین عامل پیروزی هستند. داستان بازی ساده و بدون هر گونه ابهامات است و از آنجا آغاز می شود که گروه (ارتش دو نفره ) برای انجام ماموریتی عازم شانگهای می شوند ولی پس از اینکه ماموریت خود را به پایان رساندند و تصمیم به خروج از این کشور می گیرند وارد موقعیتی می شوند که اجرای این کار را بسیار سخت می کند به همین دلیل مجبورند که در این کشور در حال جنگ بمانند و برای رهایی از این قفس دست به کار هایی مشکل بزنند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

گیم پلی یکی از نکاتی است که یک بازی خوب باید دارا باشد و ارتش دو نفره یکی از بازی هایی است که گیم پلی خوبی دارد. از نکاتی که می توان این را به عنوان یک بازی خوب که دارای گیم پلی خوبی باشد نام برد حال دویدن و سر خوردن است که در بازی به یکی از کارهای لذت بخش تبدیل می شود که در این هنگام شما می توانید تیر اندازی هم بکنید، اما باز هم به دویدن بر می گردیم . در این حالت دوربین به صورت سینمایی در میاید و شما از پشت کاراکتر شاهد ماجرا هستید. یکی دیگر از خوصصیات جالب بازی در گیم پلی انجام کارهای است که با ترکیب کردن دکمه ها به دست میاید اما شما شاهد کارهایی بازدن دکمه ها در مواقع و زمان های گوناگون هستید، برای مثال کاری که یک دکمه در حالت ایستاده انجام میدهد با انجام کاری که در حالت سینه خیز انجام می دهید بسیار متفاوت است. در تمام مواقع وقتی نسخه ی دومی از یک بازی ساخته می شود بازی پیشرفت های فراوانی می کند. که یکی از این موارد گرافیک بهتر بازی است. گرافیک بازی بسیار از قبل بهتر شده و واقعا می توان تفاوت های نسخه ی قبل را با نسخه ی جدید مقایسه کرد. مخصوصا جلوه های دود و انفجار ها که با نسخه ی قبل تفاوت های عظیمی داشته، اما چیزی که شاهد آن هستیم طراحی های محیط است که به صورت بسیار با دقت طراحی شده است . و با صدمه به آنها می توان آنها را احساس کرد. اما دیگر مورد این که لباس ها و یونیفرهای این دو کاراکتر بسیار زیبا طراحی شده و بافت های زیبا خودشان را بسیار خوب نشان می دهند. این بازی با موتور UE3 و یا همان Unreal Engine 3 ساخته شده است و خب بازی که با این موتور پرقدرت ساخته شده باشد بازی پر قدرتی هم است برای همین بازی در هنگام لودینگ بسیار طول میکشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Army of Two The 40th Day برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Army of Two The 40th Day برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Army of Two The 40th Day برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Army of Two The 40th Day برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Army of Two The 40th Day برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Montreal