دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

BioShock Infinite

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۵/۰۱/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳۸٫۶ GB

شاید بسیاری با تغییر موافق نباشند و شاید هم بسیاری از مردم به دنبال بازی‌های متفاوت هستند؛ اما مهم تغییر کردن یک بازی نیست، مسأله‌ای که باعث درخشان شدن یک بازی می‌شود ایده‌های آن و درست به اجرا درآمدن آن‌هاست. شماره‌ی جدید بایوشاک هم دست‌خوش تغییراتی در ایده‌های خود شده است. شاید با دیدن اولین تصاویر و اطلاعات از بازی Bioshock Infinite متحیر شده باشید و این سؤال به ذهن شما خطور کند که آیا اصلاً این بازی یک بایوشاک است؟ همه چیز تغییر کرده. آن جو ترسناک و تاریک شهر رپچر، حال تبدیل به یک شهر زیبا و آرمانی شده است. بازی بازیکن را در نقش فردی با نام بوکر دویت که یکی از افراد سابق Pinkerton است قرار خواهد داد. بوکر بدهی های زیادی بالا آورده و به همین علت کارفرمایان ناشناس وی ، به او دستور می دهند که در صورت پیدا کردن دختری با نام الیزابت در شهری در آسمان ها با نام کلمبیا ( که ۱۲ سال در آن جا زندانی است ) تمامی بدهی های وی را پاک خواهند کرد. همین اتفاق بوکر را مجبور می کند که باری دیگر به شغل سابق خود یعنی پیدا کردن افراد گمشده بازگردد.

با کمی جستجوی عمیق در بازی، این نکته را در می‌یابیم که شباهت‌هایی بین این دو بازی وجود دارد. کولومبیا (Columbia) همان شهر آرمانی است و رپچر هم قرار بود شهری رویایی بشود؛ اما هر دوی این‌ها در آستانه‌ی نابودی قرار می‌گیرند. حتی شناور بودن این شهر در آسمان‌ها یادآور شهر رپچر است که در دریا بود. هر دوی این شهرها به نوعی شناور هستند، یا خیلی پایین و یا فراتر از آسمان‌ها. داستان بازی دنباله‌ی Bioshock نیست؛ بلکه شما قبل از وقوع این اتفاقات در رپچر، کنترل بازی را در دست می‌گیرید. در سال ۱۹۰۰ شهری در آسمان‌ها ساخته می‌شود. این شهر کولومبیا نام می‌گیرد، مکانی استثنایی برای نجیب‌زادگان که دارای خطوط ارتباطی به نام SkyLine است. در این بین بازی در سال ۱۹۱۲ از دید یک کارآگاه شروع می‌شود. کارآگاهی متبهر به نام Booker DeWitt مأموریت می‌گیرد تا به شهر کولومبیا رفته و فردی به نام الیزابت را پیدا کند. در طول این سفر شما با شهر و اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، آشنا می‌شوید. با گذشت زمان، DeWitt احساس خاصی نسبت به الیزابت پیدا می‌کند. او پس از پیدا کردن الیزابت، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و آن‌ها مجبور می‌شوند با همکاری یکدیگر از شهر فرار کنند. با کمی دقت متوجه می‌شوید داستانی که کن لوین، چه برای بایوشاک اصلی و چه برای Infinite نوشته، یک داستان ساده نیست. Infinite بار محتوایی بیشتری نسبت به شماره‌ی قبل خود خواهد داشت، البته اینبار از دید سیاسی. این بار کن لوین می‌خواهد آمریکا را نشان دهد که سر به آسمان‌ها نهاده، همچنین سیاست‌های استعمار گرانه‌ی آمریکا را به نمایش بگذارد. شهر کولومبیا (با پیشرفت‌هایی که داشته) را می‌توان نشانی از پیشرفت علم در این کشور دانست؛ اما علمی که در راه اشتباه استفاده می‌شود. دنیای بازی دیگر همان دنیای تاریک و غمناک شهر رپچر نیست، البته باز هم کمی ترس در این شهر وجود دارد؛ اما ما شاهد تغییرات زیادی در آن خواهیم بود. محیط‌هایی باز همراه با رنگ‌های شاد و زنده، یکی از شاخصه‌های این شهر است. نور آفتاب که به وفور دیده می‌شود، زیبایی خاصی به بازی خواهد داد. کیفیت بافت‌ها خوب هستند و بازی رنگ‌بندی شادی دارد. در طول بازی پوسترهایی وجود دارند که از کولومبیا سخن می‌گویند. گفتنی است تمامی این موارد با موتوری جدید به حقیقت پیوسته‌اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista Service Pack 2 32-bit
Processor : Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
Memory : ۲ GB RAM
Graphics : DirectX10 Compatible ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
Hard Drive : ۴۰ GB available space
Sound Card : DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor : Quad Core Processor
Memory : ۴ GB RAM
Graphics : DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Hard Drive : ۴۰ GB available space
Sound Card : DirectX Compatible

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Irrational Games