دانلود بازی Blur برای PC

Blur | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blur برای PC

| دانلود نسخه کامل ViTALiTY با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۰۵/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۳۹ GB

اطلاعات بازی :

بعد از عرضه ی بازی Split/Second نوبت به عرضه ی بازی دیگری در همین سبک یعنی سبک Racing یا اتومبیلرانی شد، این بازی که Blur نام دارد محصول کمپانی اکتیویژن است که توسط استودیوی Bizzare Creations طراحی و ساخته شده است. مانند همه ی بازی های سبک اتومبیلرانی، مقصود بازیکنان در این بازی عبور هر چه سریع تر از خط پایان می باشد اما Blur قدرت را هم چاشنی کرده است تا رقابت به استفاده از سرعت محدود نباشد. بازیکنان در پیست های بسته ی حلقوی مانند به رقابت خواهند پرداخت و در طول مسیر بازی پوینت هایی قرار داده شده است که گرفتن آن ها باعث کسب یک قدرت جدید می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

این قدرت می تواند شامل یک وسیله ی تهاجمی برای حمله به سایر رقبای خود باشد یا یک ابزار دفاعی برای جلوگیری از حملات پشت سری ها باشد، نمونه ای از این وسایل در بازی هایی مثل Mario Kart یافت می شود اما این ابزار از این بازی تقلید نشده اند. نمونه ای از این حملات شوک های بزرگ برقی می باشند. میرسیم به بخش گرافیک بازی که بسیار زیبا است ماشین ها بسیار زیبا طراحی شده اند و دست کمی از واقعیت ندارند مسیر ها نیز همچون اتومبیل ها زیبا است. زیباترین چیز در بازی هنگامی است که خودروی شما داخل آب میشودم چون قطره های آب که کاملا واقعی به نظرمیایند به دوربین میپاشند تمام این افکت ها باعث میشود تا شما یک بازی با جزئیات بسیار خوب را تجربه کنید و از آن لذت ببرید. گرافیک نقطه قوت این بازی است. همان طور که گرافیک بازی چشم نواز است صدا گذاریه بازی نیز بسیار زیبا است به طوریکه اگر کمی صدا را بلند تر کنید کاملا حس میکنید که در محیط بازی هستید و این باعث میشود موجی از هیجان در شما زنده شود افکت های صدایی در بازی بسیار خوب است هنگام تصادف و ضربه زدن به بدنه ماشین های دیگر کاملا میتوانید واقعی بودن صداها را حس کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Blur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blur برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blur برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Bizarre Creations