دانلود بازی Cabelas Survival Shadows of Katmai برای PS3

Cabelas Survival Shadows of Katmai | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cabelas Survival Shadows of Katmai برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.72 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۱/۰۱
بستر های مورد نیاز: PS3
نوع بازی: شکاری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۳٫۷۲
ایدی بازی : BLES01412
حجم فایل: ۶٫۳۴ GB

اطلاعات بازی :

Cabelas Survival Shadows of Katmai عنوان یک بازی متفاوت است که شما را به دنیای حیات وحش می برد . این بازی که توسط Cauldron ساخته و توسط ناشر معروف بازی های شوتر یعنی Activision منتشر شده است و تجربه ای جدید از بازی های شوتر را در اختیار شما قرار می دهد . اینبار به جای جنگیدن در برابر دشمنان مسلح به سلاح های گرم و خطرناک با نیروی طبیعت می جنگید تا بتوانید به زندگی خود حتی برای چندین ساعت بیشتر ادامه دهید . داستان بازی از زمانی شروع می شود که خلبان یک هواپیما طی یک حادثه هوایی سقوط می کند اما در بدترین جای ممکن . او در یکی از ایالت های آمریکا با نام Alaskan سقوط می کند . مکانی که دارای حیات وحشی وسیع و حیواناتی وحشی است . حال وظیفه شما تنها مبارزه با طبیعت و حیات وحش برای زنده ماندن است . مراحل طولانی و بدون انتها می توانند شما را برای مدت ها سرگرم کنند . شما مجبور خواهید بود تا جنگل های وسیع ، کوه ها ، کوه های یخی ، صحرا و … تنها با حداقل لوازم ممکن عبور کنید و در این راه نیز با حیوانات و سختی های مختلف نیز بجنگید . این بازی نه تنها نیاز به مهارت بالا در جنگیدن می طلبد بلکه باید از تمامی هوش و ذهن خود برای زنده ماندن استفاده کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی PS3 به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Cabelas Survival Shadows of Katmai :

Cabelas Survival Shadows of Katmai | تاپ 2 دانلود Cabelas Survival Shadows of Katmai | تاپ 2 دانلود Cabelas Survival Shadows of Katmai | تاپ 2 دانلود Cabelas Survival Shadows of Katmai | تاپ 2 دانلود Cabelas Survival Shadows of Katmai | تاپ 2 دانلود Cabelas Survival Shadows of Katmai | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Cauldron