دانلود بازی Civilization IV Complete Edition برای PC

Civilization IV Complete Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Civilization IV Complete Edition برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹/۱۰/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۳۴ GB

اقوام گوناگونی در طول تاریخ وجود داشته اند که زمانی جزو قدرت های آن زمان به شمار می رفتند و اکنون یا کلا از بین رفته اند و یا با خاطره ای از آن زمان ها زندگی می کنند. تا کنون پیش خود فکر کرده اید که اگر آن اقوام هنوز هم یکی از قدرت های دنیا بودند چه می شد؟ یا اینکه شما می توانستید دوران شکوه و قدرت آن ها را ببینید؟ البته برای این کار نیازی به ماشین زمان نیست که به وسیله آن به گذشته سفر کنید. تنها چیزی که شما برای رسیدن به این آروز نیاز دارید، نسخه چهارم از سری بازی های Civilization است. این بازی می تواند شما را به عمق تاریخ و زمان شکل گیری تمدن های مختلف ببرد و کنترل آن ها به دست شما بسپارد. سری بازی های Civilization از داستان خاصی برخوردار نبوده اند و از این رو نسخه چهارم هم به همین صورت است. در واقع می توان گفت که داستان بازی همان روند تاریخی و اتفاقاتی خواهد بود که قوم شما در بازی با آن روبرو می شوند. بازی شما را در نقش رهبری قرار خواهد داد که باید برای سربلندی و پیشرفت ملتش بهترین کارها را انجام دهد. در واقع این خود شما هستید که داستان بازی را رقم خواهید زد و تاریخ را به گونه ای که دوست دارید، می پیمایید.

در ابتدای بازی دموی بسیار زیبایی را می بینیم، در این دمو شروع تمدن از منطقه ی دجله و فرات آغاز می شود و در نهایت به رم باستان ختم می شود. منو های بازی تغییرات خوبی کرده است، تمامی آن ها گرافیک و طراحی عالی دارند در ضمن موزیک ابتدایی بازی هم بسیار بسیار زیبا و گوش نواز است و شما را غرق در بازی می کند. در ابتدا با انتخاب زبان، ملیت، نام، و ده ها انتخاب دیگر بازی را شروع می کنید. اولین تغییر گرافیک خوب و تحسین برانگیز بازی است که از موتورگرافیکی با نام Gamebryo بهره می برد. جالب این جاست که اگر ایران را انتخاب کنید، تمامی شخصیت ها در بازی به فارسی صحبت می کنند، این موضوع در دیگر کشور ها هم صدق می کند و هر کشوری با زبان، مذهب، شاه، آداب و رسوم خود به شما شناسانده می شود. هم چنین در بازی از شخصیت های بزرگ تاریخ نظیر: Xi Ling-Shi، پلاتو، ویلیام شکسپیر، Ramakrishna، Michelangelo، ایساک نیوتن، زرتشت، جلال الدین محمد بلخی، کوکو چانل، و آلبرت انشتین در دوره های مختلف استفاده شده است. در ضمن از ۸۵ تکنولوژی برای نشان دادن دوره های زمانی مختلف بهره گرفته شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Civilization IV Complete Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Civilization IV Complete Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Civilization IV Complete Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Civilization IV Complete Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Civilization IV Complete Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Firaxis Games