دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC

Devil May Cry 4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸/۰۲/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۷۳ GB

بازی Devil May Cry 4 در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی معروف Capcom برای PS3 و BOX360 و PC منتشر شد. قهرمان داستان این بار نرو است. نرو از لحاظ تیپ و قیافه، مبارزه‌ها و اصل نسب شباهت زیادی به دانته دارد. اگر به خاطر حرکات جدید و چند ضرب‌های ناآشنای نرو نبود، در طول بازی متوجه نمی شدید با کسی به جز دانته بازی می کنید. مدتی طول می کشد که به چند ضرب‌ها و فن‌های جدید نرو آشنا بشوید. نرو از نظر مبارزه با سلاح‌های گرم و سرد از دانته کم نمی آورد. وقتی بازی را برای اولین بار آغاز می کنید، اولین چیزی که توجهتان را جلب می کند گرافیک بسیار بالای میان پرده‌ها و کارگردانی خوب آنهاست. دویل می کرای ۴ از نظر بصری یکی از زیباترین بازی‌های سال ۲۰۰۸ است که این گرافیک به خوبی در همه لایه‌های بازی خودش را نشان می دهد. هر چند وقت یک بار نرو و دانته یک صحنه اکشن نفس گیر خلق می کنند که خستگی را از تن شما در می آورد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

یکی از نقاط قوت بازی، طراحی بسیار خوب دشمن‌هاست. بازگشت دشمن‌های آشنایی از دویل می کرای ۱، برای کسانی که از ابتدا با دانته همراه بوده اند بسیار لذت بخش است. مبارزه با هر دشمن راه و روش خاصی دارد، مخصوصا اگر بخواهید با درجات سختی بالا دویل ۴ را تمام کنید. چند ضرب‌ها بسیار متنوع هستند و به همین نسبت گرفتن امتیازهای S  وSS مشکل‌تر. برای پر کردن خط چند ضرب و گرفتن امتیاز بالاتر باید بتوانید کومبوهای متنوعی را پشت سر هم انجام بدهید. در پایان هر مرحله با درنظر‌گرفتن تعداد چند ضرب‌ها، استفاده از آیتم‌ها، زمان و صدمه دیدن کمتر، یک امتیاز کلی برای آن مرحله دریافت می‌کنید. هر چه امتیاز بالاتر باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 4 برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom