دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PS3

Dirt 3 Complete Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 – CFW 4.41 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۵/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30 , 4.41
ایدی بازی : BLES01548
حجم فایل: ۶٫۰۶ GB

 Dirt همواره بهترین بازی در سبک رالی بوده و همیشه هیجان را برای گیمر ها به ارمغان آورده. DiRT 3 یکی از زیباترین بازی های مسابقه ای در زمینه جلوه های بصری است. Codemasters همیشه عقیده داشته که جلوه های تصویری خیره کننده بهتر از ۶۰ فریم بودن بازی است. در DiRT 3 ما نه تنها با فریم ریت ثابت ۳۰ روبرو هستیم، بلکه در بعضی مواقع بازی بین فریم ۳۰ تا ۶۰ با بهترین کیفیت ممکن اجرا می شود. بزرگترین برگ برنده DiRT 3 از لحاظ گرافیکی، طراحی خیره کننده محیط است. کیفیت بالای بافت ها و توجه زیاد به جزئیات در محیط در کنار طراحی هنری (که البته از روی مدل واقعی ساخته شده) خیره کننده است. در فنلاند با درخت های مخروطی بسیار با کیفیتی روبرو هستیم که در کنار جاده رشد کرده اند و رودهای زیبایی را در بعضی مناطق، در حال جریان می بینیم که از آبشاری درخشان سرچشمه گرفته اند. جنگل ها بسیار حجم دار هستند و وقتی نور خورشید از لای شاخ برگ درخت های عقبی می تابد، دقیقاً وجود یک جنگل وسیع را درک می کنید.

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

گیم پلی بازی ساده، روان و بسیار کارآمد است. دقت و قدرت گیم پلی وصف ناپذیر است. تفاوت قدرت ماشین بسیار ملموس است و برای تک تک مجموعه ی بزرگ خودرو های درت ۳ گیم پلی طراحی شده است. تفاوت رانندگی در پیست های مختلف و سختی های آن ها در گیم پلی رعایت شده است. به طور مثال در پیست های برفی و خاکی ، عدم وجود دید مهم ترین چالش در گیم پلی است، حال آنکه در پیست های بارانی، پیچ ها سخت ترین بخش رانندگی است. حضور در خط راهنمای مسابقه ، تاثیر زیادی در گرفتن مقام دارد و هرچه در مسیری نزدیک تر به خط راهنمای مسابقه برانید، سرعت تمام کردن مسابقه افزایش یافته و به همین ترتیب احتمال اول شدن افزایش می یابد. همچنین در صورتی که از سیستم اتوماتیک سرعت و دنده استفاده کنید، در مواقع لازم دنده تعویض شده یا در مواقع ضروری و پیچ های تند از سرعت خودرو کاسته می شود. در گیم پلی بازی بخش های متعدد و متفاوتی طراحی شده است که دشوار ترین آنها بخش های امتیازی است که مسابقاتی با حرکات نمایشی تحت عنوان درت است. در ضمینه صداگذاری ، Dirt 3 جای هیچ حرفی را باقی نمی گذارد. هر اتومبیل صدای اصلی خود را دارد . صدای غرش موتور اتومبیل ها واقعا زیبا و تحسین بر اگیز کار شده. صدای خرد شدن تکه های برف زیر لاستیک اتومبیل، پاشیده شدن آب داخل گودال گلی بر روی شیشه و ساییده شدن لاستیک بر روی سطح آسفالت بسیار فوق العاده کار شده است. تماشاچیان نیز همواره در حال تشویق ان و انگار واقعا شما را صدا می زنند . مربیتان به خوبی حرف می زند و نقشه خوانی که کنار دستتان نشسته به خوبی شما را راهنمایی می کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Codemasters