دانلود بازی Don Bradman Cricket 14 برای PC

Don Bradman Cricket 14 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Don Bradman Cricket 14 برای PC

| دانلود نسخه کامل FLT با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۶/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ورزشی/کریکت
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۵۳ GB

معرفی بازی :

کریکت یکی از ورزش هایی است که کمتر بازی سازان به سمت آن می روند و از آن برای انتشار بازی های ورزشی خود استفاده می کنند . البته این عدم استقبال بازی سازان نشان از جذاب نبودن این ورزش نیست و بیشتر به دلیل سختی در شبیه سازی دقیق این بازی است که شاید یکی از اصلی ترین دلایل آن بسته به شرایط بودن این ورزش و اتفاق هایی است که به صورت کامپیوتری قابل پیشبینی و شبیهسازی نیستند . به هر حال شرکت Big Ant Studios در حرکتی جسورانه دست به تولید بازی ای با این موزع با عنوان Don Bradman Cricket 14 کرده است که شاید مدت ها طرفداران این ورزش و یا بازی های ورزشی به انتظار انتشار آن نشستند تا بببنند این شرکت چگونه از پس این کار بر امده و بازی خود را چگونه تولید کرده است . در نهایت این شرکت موفق شد تا بازی خود را تا حد قابل قبولی شبیه بازی ایجاد کند و مخصوصا در زمینه فیزیک بازی بسیار عالی عمل کرده و شما حسی بسیار خوب در هنگام بازی خواهید داشت . از قسمت های جداب این بازی قابلیت بازی بر روی حالت Career که به شما اجازه می دهد تا کنترل یک کریکت باز جوان را به عهده بگیرید و او را در رنکینگ جهانی و مسابقات معتبر به بالاترین درجات در دنیا برسانید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Don Bradman Cricket 14 :

Don Bradman Cricket 14 | تاپ 2 دانلود Don Bradman Cricket 14 | تاپ 2 دانلود Don Bradman Cricket 14 | تاپ 2 دانلود Don Bradman Cricket 14 | تاپ 2 دانلود Don Bradman Cricket 14 | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows: XP (32-bit)
CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4800+ / Intel Celeron E1500 Dual-Core 2.2GHz
RAM: 2GB
Hard Disc Space: 10 GB
Direct X: 9
Graphics Card: ATI Radeon HD 3600 Series / NVIDIA GeForce GT 330
Sound: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Windows: 7 (64-bit)
CPU: AMD Athlon II X2 270 / Intel Core 2 Duo E7600 3.06GHz
RAM: 4GB
Hard Disc Space: 10 GB
Direct X: 10
Graphics Card: ATI Radeon HD 6670 / NVIDIA GeForce GTS 250
Sound: DirectX compatible

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود از پارت ۱ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Big Ant Studios