دانلود بازی Dragon Age II برای PS3

Dragon Age II | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dragon Age II برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۳/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/نقش آفرینی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30645
حجم فایل: ۶٫۱۳ GB

اطلاعات بازی :

داستان بازی Dragon Age II در مورد فردی به نام هاوک (Hawke) است که پس از حمله Darkspawnها به شهر و خانه آن ها، همه مردم را می کشند و شهر را به خاک و خون می کشند. چیزی از شهر لوترینگ (Lothering) باقی نمانده و حال هاوک همراه خواهر و مادر خود از خانه فرار می کنند. در میان راه، آن ها با خطرناک ترین نیروهای Darkspawn روبرو می شوند و سرانجام جان سالم به در می برند. Darkspawn به شهرهای زیادی حمله و همه جا را نابود کرده است. معدود شهرهایی توانسته اند از آتش این نیروی شر دور بمانند. یکی از این شهرها کرکوال (Kirkwall) است. خانواده هاوک که قبلا در کرکوال زندگی می کردند، برای پناه به آنجا می روند، ولی مشاهده می کنند که از مکان های مختلف، تعداد زیادی مردم به این شهر پناه آورده اند و به همین خاطر دولت که دیگر جایی برای مردم ندارد، دروازه های شهر را روی آن ها می بندد. حال هاوک و خانواده اش باید راهی برای ورود به شهر پیدا کنند که به قیمت خوبی برای آن ها تمام نمی شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان DAII هر چند غنی و درگیر کننده است، ولی یک تفاوت عمده با نسخه قبل دارد. در بازی Origins داستانی حماسی را پیش رو داشتیم، ولی در DAII داستان بیشتر مرموز و شخصی تر شده است. البته این تغییر لطمه ای به بازی نزده و اتفاقا نوعی تنوع در روایت داستان ایجاد کرده است. از لحاظ تکنیکی گرافیک بازی هیچ حرفی برای گفتن ندارد. فریم بازی روی ۶۰ ثابت است و این خود یک نکته مثبت است، ولی بافت ها خیلی ضعیف هستند. بعضی محیط ها خیلی خلوت و بدون جزئیات هستند، اما چیزی که DAII را از لحاظ بصری ممتاز می کند، طراحی هنری زیبای آن است. رنگ آمیزی گرم در کنار سبک کارتونی گرافیک، خیلی زیبا شده است. طراحی ها خیلی حرفه ای هستند و شخصیت ها از جزئیات بالایی از نظر هنری و طراحی برخوردار هستند. محیط های داخلی و یا شهر با معماری خیلی هنری کار شده اند. Draw to Distance هم همانند یک نقاشی آب رنگ تاثیر گذار و وسیع است. وقتی هوا تاریک می شود، کوچه های زیبایی را در شهر می بینید که با نور مشعل های زرد خیلی زنده به نظر می رسند و در طول روز گرمای آفتاب سوزان را بر سطح آن حس می کنید. Dragon Age II را نباید به چشم یک بازی واقع گرا از لحاظ بصری نگاه کرد، بلکه باید به آن مثل یک نقاشی نگاه کرد که با ذوق هنری طراح آن همراه بوده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dragon Age II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dragon Age II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dragon Age II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dragon Age II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dragon Age II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: BioWare