دانلود بازی Driv3r برای PC

Driv3r | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Driv3r برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۵/۰۳/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/رانندگی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۶۴ GB

اطلاعات بازی :

اولین سری بازی های Driver در سال ۲۰۰۰ به بازار آمد و در آن سال بود که همه اعتراف کردند که با ورود این بازی به دنیای بازی های کامپیوتری نوع جدیدی از بازی ها خلق شده است. نوعی که بعد ها پایه و اساس ساخت بازی های موفق و مشهوری مانند جی تی ای و مافیا شد. در واقع شرکت Reflections که از زیرشاخه های شرکت بزرگ آتاری می باشد و در نیوکاسلِ انگلیس واقع است، در آن سال موجب شد که دو نوع بازی های اکشن و ماشین سواری، با ادغامی خلاقانه تبدیل به نوعی از بازی شود که امروزه بسیاری از بازی ها را شامل می شود. سری دوم این بازی نیز بر روی PS فروشی موفقیت آمیز داشت. ساخت سری سوم بازی Driver با تبلیغاتی فراوان و وسیع از سال ۲۰۰۳ آغاز شد و در سال ۲۰۰۵ این بازی ابتدا برروی کنسول های ps2 و Xbox وارد بازار شد و قرار شد که بعد از نه ماه کار برروی نواقص این بازی روی این دو دستگاه، نسخه PC آن به بازار بیاید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

اساس داستان بازی فعالیت های پلیس در مقابله با گروه های خلافکار می باشد که این تقابل در قالب مراحل اکشن و ماشین سواری در بازی نمایش داده می شود. قسمت های بازی اکثرا از روی محل های واقعی طراحی شده اند و حتی خیابان های سه شهر مختلف وقوع بازی یعنی میامی، نیس و استانبول تا حدی زیادی مانند نمونه اصلی شان در دهه ۷۰ می باشند. بازی با فیلمی زیبا شروع می شود. جایی که Tanner ، شخصیت اصلی بازی، پلیسی که خود را در قالب تبهکاران جازده است تا یک باند دزدی ماشین های گران قیمت را پیدا کند، در شهر استانبول در جریان یک عملیات تیر می خورد و به بیمارستان می رود. بعد از نمایش این مقدمه ما به شش ماه قبل برمی گردیم. زمانی که Tanner در شهر میامی تلاش می کند تا به این گروه ماشین ربایی نفوذ کند. این گروه قرار است ۴۰ ماشین لوکس و گران قیمت را در این شهر ربوده و آنها را توسط کشتی به خارج میامی بفرستند. در قسمت های مختلف بازی، طی مراحل مختلف باید کشف کنید دزد های ماشین ها چه کسانی هستند، ماشین ها قرار است به کجا فرستاده شوند و چه کسانی مسئول اصلی این باند می باشند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Driv3r برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Driv3r برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Driv3r برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Driv3r برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Reflections Interactive