دانلود بازی Fahrenheit برای PS2

Fahrenheit | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fahrenheit برای PS2

تاریخ انتشار: ۲۰۰۵/۰۷/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS2
نوع بازی: ماجراجویی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG  
حجم فایل: ۱٫۸۵ GB

این بازی، یک بازی روانکاوانه است که شما را در نقش Lucas Kane قرار می دهد. او مردی را به طرزی وحشیانه و مشکوک در دستشویی یک رستوران به قتل رسانده است. در اَغاز بازی Lucas از حالت بیهوشی خارج می شود اما هرگز متوجه جسد خون آلود پشت سرش نمی شود و حتی چیزی در مورد دستان خون آلودش به خاطر نمی اَورد. اکنون او یک جانی تحت تعقیب بوده و باید با اجتناب از پلیس راز این جنایت را فاش کند. در این بازی شما کنترل ۳ نفر را بدست دارید. Lucas Kane ، Carla Valenti ، Tyler Miles که این ۲ نفر آخری کارآگاهانی هستند که مامور رسیدگی به این پرونده هستند. اما جالبترین نکته که می توان از آن به عنوان یک نکته آموزشی در زندگی اشاره کرد این است که شما روند بازی را با پاسخ هایی که به دیگران می دهید و کارهایی که می کنید تغییر می دهید ولی پایان بازی همیشه مشابه است. یعنی شما با Carla افسر پلیس ازدواج می کنید و با کمک اوست که می توانید بازی را به پایان ببرید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

این بازی به وسیله تکنولوژی The Motion Capture ساخته شده است که مشابه آن امروزه در کارتون ها و بازی های رایانه ای زیاد دیده شده است( مثل بازی ماتریکس ). در این روش ابتدا بازیگران در بازی فقط طراحی می شوند و در پشت صحنه به افرادی دیگر حس گرهای مادون قرمز وصل می شود و هر حرکتی که بازیگران واقعی انجام دهند در بازی نیز همین طور می شود. این روش بسیار مناسب حرکات رزمی ای بوده که در این بازی دیده شده و علاوه بر اَن تمامی دموها هم با این روش ساخته شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Fahrenheit برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fahrenheit برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fahrenheit برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fahrenheit برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fahrenheit برای PS2 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Quantic Dream