دانلود بازی Fairytale Fights برای PS3

Fairytale Fights | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fairytale Fights برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۱۰/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30456
حجم فایل: ۳٫۳۴ GB

اطلاعات بازی :

در بازی Fairytale Fights شما کنترل شخصیت های محبوب داستانی مثل شنل قرمزی و سفید برفی رو به دست میگیرید ولی اشتباه نکنید این یک بازی بچه گونه مثل Viva Pinata نیست. شما تو این بازی به جون هم میفتید و هم رو تیکه پاره میکنید و گول رنگ های شاد بازی رو نخرید. بازی بر پایه موتور گرافیکی پرقدرت Unreal Engine 3 طراحی شده است. شخصیت های بازی در دنیای بزرگ Fairytale Fights کوچک دیده می شوند. از این گذشته سلاح ها و کومبوهای زیادی در بازی دراختیار خواهید داشت. اما یکی از ویژگی های جالب توجه Fairytale Fights، فناوری خاصی است که به بازیکن ها امکان می دهد در هر جهت و به هر شکلی که می خواهند دشمن را تکه تکه کنند. به عبارت دیگر نوع ضربه ها از پیش تعیین شده نیست، بلکه دشمن تان از همان زاویه ای قطعه قطعه می شود که شما شمشیر را روی او فرود می آورید.

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

خرید بازی Fairytale Fights | تاپ 2 دانلود

قیمت فقط ۴۰۰۰ تومان

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

برای مثال می توانید فقط دست و پاها را هدف بگیرید یا با یک ضربه بی نقص و تمیز، دشمن را از کمر دونیم کنید. بامزه تر این که همه جا خون آلود می شود و از سر و صورت سفید برفی و شنل قرمزی خون چکه می کند. هرچه باشد Fairytale Fights درباره داستان های جن و پری است و به پای خشونت بازی هایی چون Dead Space یا Gears of War نمی رسد. از این رو Fairytale Fights بیشتر شبیه یک نمایش کمدی و در عین حال خشن است. هوش مصنوعی بازی بالاست و دشمن ها مانند بازی های پیشرفته ی واکنش نشان می دهند. مثلا اگر پای یکی را قطع کنید، به زمین می افتد و از شدت درد پایش را می گیرد و آه و ناله می کند. در Fairytale Fights باید انتظار صحنه های خشن زیادی را داشته باشید. مثلا اگر کسی را دیدید که بدنش از کمر قطع شده و به زور خود را روی زمین می کشد، جا نخورید. این بازی زمانی بیشتر مزه می دهد که قهرمان های کارتونی در کنار هم از آدم بدها انتقام بگیرند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Fairytale Fights برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fairytale Fights برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fairytale Fights برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fairytale Fights برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fairytale Fights برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fairytale Fights برای PS3 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: The Game Factory