دانلود بازی FIFA 14 برای PSP

FIFA 14 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PSP

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۹/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۹۵۱ MB

اطلاعات بازی :

‫بالاخره انتظارها به سر رسید و نسخه کامل بازی FIFA 14 توسط کمپانی EA برای PSP منتشر شد. یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد. پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است. Pro Shot , Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. شاید تاثیر گذاری این ویژگی ها ی جدید در مقایسه با گذشته کم تر قابل توجه به نظر برسد اما با این حال شرکت EA امیدوار است که با چنین بروز رسانی هایی بتوانند موفق ترین قسمت در تاریخ فرنچاینز ورزشی FIFA را تا به امروز نشان دهند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است، شما دیگر با بازکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید. در بازی های قبلی و در هنگام دویدن مدافعان فضای زیادی بین آن ها ایجاد می شد که چنین اتفاقی منجر به این می شد که مهاجمان با حرکت های کاملا تکراری به راحتی از بین فضاهای ایجاد شده عبور کرده و زدن گل ها نیز راحت شود. این چیزی است که تیم سازنده قصد تغییر و سر و سامان دادن به آن را در این نسخه دارد. امسال FIFA 14 تمرکز بسیاری بر روی سرعت بازیکنان گذاشته است. سال گذشته بود که برای اولین بار شاهد استفده از قابلیت First Touch Control در قسمت ۱۳ بودیم و حال امسال در یک پیشرفت خوب توانایی دریبل فوتبالیست ها بسیار گسترش یافته است. این بار دیگر به مدت طولانی در هنگام دویدن توپ به پاهای بازیکنان نمی چسبد ، در حقیقت این بار تاکید بیشتر بر روی مهارت های فردی بازیکنان با توپ است که باعث می شود نحوه ی حرکت کردن با توپ را بسنجید. به عنوان مثال بازیکنانی مثل لیونل مسی ، گرت بیل و کریستیانو رونالدو انواع و اقسام دریبل ها و کنترل با توپ را به راحتی و به زیبایی انجام می دهند. در حالی که بازیکنانی که کم تر حرکت با توپ و دارای مهارت پایین تری هستند این فرصت را به مدافعان حریف می دهند که از پشت آن ها را گرفته و در مواقع بسیار توپ را از دست می دهند. همراه با چنین چیزی ، شاهد ویژگی جدیدی نیز با نام Sprint Dribble Turns( یعنی توانایی دریبل با حداکثر سرعت دویدن ) نیز خواهیم بود که به بازیکن این اجازه را می دهد که با هر سرعتی که در حال حرکت است بتواند به سرعت در هر جهت مانور دهد. با ترکیب چنین ویزگی هایی این بار EA تاکید کرده است که نقش هافبک ها در بازی بیشتر خواهد شد. شما در حال حاضر واقعا قبل آن که بتوانید بازیکنان حریف را به وسیله ی دریبل از سر راه بردارید باید در مورد چگونگی دریبلی که می زنید فکر هم کنید. در حال حاضر زمانی که شما بخواهید دریبلی بدون هیچ گونه فکری بزنید بازیکنانتان به طور خودکار به قسمت بیرونی توپ ضربه خواهند زد و چنین چیزی فرصت خوبی به مدافعان خواهد داد. بنابر این همان طور که اشاره شد باید در هنگام دریبل زدنی موفق کاملا در مورد چگونگی آن نیز فکر کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی FIFA 14 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 برای PSP | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Canada