دانلود بازی Fight Night Round 4 برای XBOX360

Fight Night Round 4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Round 4 برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۰۶/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۰۶ GB

معرفی بازی :

اگر از طرفداران سبک های Sports باشید حتما تا بحال سری بازی های Fight Night  را بازی کرده اید،  Fight Night Round 4 به صحنه آمد تا به همه بگوید اشتباهات سری های قبل خود را جبران کرده است، Fight Night Round 3 خود را قربانی اشتباهات گذشته کرد ولی سری چهارم این بازی ، تا حدودی مشکلات خود را جبران کرد و در راه درستی در این سبک ها گام برداشت، EA بار دیگر قدرت خود را در ساخت بازی ها نشان داد و به همه ثابت کرد تا همیشه برای جبران اشتباهات راهی وجود دارد. Fight Night Round 4 جان تازه ای به شروع این سبک ها داده است و میشود گفت برای دیگر سبک بوکس به دست شرکت بازی سازی EA متولد شده است. این سبک ها برای این که کمی پیچیده هستند کمی ساختن آن سخت است و باید با تاکتیک خاصی ساخته شوند ، عنوان چهارم این بازی یکی از بهترین عنوان هایی بوده که تاکنون ساخته شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

Fight Night Round 4 هیچ داستانی را در دست بال خود ندارد. داستان بازی شما هستید ، شما هستید که میتوانید در داستان نا مرئی بازی پیروز شوید یا بازنده. همه چیز به دست شما خواهد بود. حدود ۸۸ الی ۱۰۰ شخصیت در بازی وجود دارند که هر کدام داستان و شخصیت خود را دنبال میکنند، بازی را با سری های Smack Down اشتباه نگیرید که هر کدام داستانی از قبل ساخته شده دارند، FNR4 این گونه نیست شما شخصیت مورد نظر خود را انتخاب میکنید و با آن به بازی میپردازید ، البته در بازی چندین تم های مختلفی وجود دارند که اکثر شخصیت ها مخصوص تیمی هستند و حسادت هایی بین یک دیگر وجود دارد، این نوع حسادت ها یا همچون کارهایی که در بازی صورت میگیرد به داستان بازی هیچ ربطی ندارند. سازندگان بازی در مورد وجود نداشتن داستان گفته اند که وجود نداشتن داستان بازی برای این است که بازیکن یک بازی را برای یک بازی تمام نکند و در لیست ارشیو بازیهایش قرار ندهد. ما این را نمیخواستیم که برای FNR4 این اتفاق بیفتد ، هیچ داستانی در بازی وجود ندارد حتی قسمت Legacy که همان قسمت مراحل بازی به شمار می آید هیچ حالت داستانی در بازی وجود ندارد اما شخصیت هایی که در بازی وجود دارند به تعداد زیادی هستند هر کدام دارای خصوصیات شخصی خود و لیست چیز هایی که برای او در بازی در نظر گرفته شده در بازی قرار دارد، همان طور که دلیل وجود نداشتن داستان بازی را فهمیدم شخصیت های فراوان و چهره های مشهوری در بازی وجود دارند که همه ی آنها یکی از بوکسر های حرفه ای جهان به حساب می آیند، نکته ی بسیار جالبی هم در بازی گنجانده شده است شما در بخشی میتوانید نام و فامیلی شخصیت را عوض کنید ، حتی قابلیت ویرایش او را هم دارد البته از از نظر چهره شما فقط میتوانید وسایل او مانند ؛ دستکش ، شلوار ، و … را عوض کنید. با اینکه هیچ داستانی در بازی وجود ندارد اما سازندگان این بخش را رها نکرده اند آنها با طراحی بسیار عالی و منحصر به فرد چهره ها و شخصیت ها توانسته اند ، یکی از بهترین عنوان های بوکس را رقم بزنند. اما مشکل کوچکی هم در بازی یافت میشود آن هم شخصیت ها در خود دارای خصوصیات شناسی کم هستند ، یعنی بازیکن نمیتواند بوکسری را که تا بحال نامش را نشنیده با او در بازی بهتر اشنا شود و بتواند به خصوصیات او پی ببرد ، این بخش کمی ضعیف در بازی کار شده ، ولی از حق نباید گذشت بقیه مسائل این بخش بسیار خوب کار شده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Fight Night Round 4 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Round 4 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Round 4 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Round 4 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Round 4 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Round 4 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Electronic Arts Nederland BV, EA Canada