دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

Forza Horizon | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۱۰/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۸٫۱۶ GB

معرفی بازی :

سری بازی های Forza از جمله بازی های بسیار خوب و باکیفیت سبک شبیه ساز رانندگی به شمار می آیند که در این چند ساله توانسته اند به یکی از مدعیان این سبک تبدیل شوند. این سری که به طور معمول هر ۲ سال یکبار راهی بازار می شوند، علاقه مندان زیادی دارند. بازی Forza Horizon داستان خاصی ندارد، اما برای اینکه انگیزه ای برای بازی کردن داشته باشید، شما به عنوان یک راننده به فستیوال افق می آیید تا در آن با افراد دیگر در مسابقات رانندگی مختلف شرکت کنید. بازی در کلورادو اتفاق می افتد و محیطی بسیار بزرگ را برای مسابقه پیش روی شما قرار می دهد. همین سوژه ساده شما را راهی این بازی می کند و کاری می کند که از مسابقات آن لذت بسیار زیادی ببرید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

گیم پلی Forza Horizon همه چیز دارد، از مسابقه بسیار معمولی با تعداد ۸ اتوموبیل تا مسابقه ای دیوانه وار و عجیب با هلکوپترها و بالن ها! پس از آغاز فستیوال باید به رقابت با دیگران در سطح پایینی بپردازید. در ابتدا هم تنوع ماشین هایی که در اختیار دارید کم است و هم قابلیت آن ها و همین موضوع انگیزه بالایی به شما می دهد تا بهتر بازی کنید و اعتبار بیش تری پیدا کنید. تغییر اساسی که در گیم پلی عنوان Forza Horizon نسبت به نسخه قبلی آن به وجود آمده است، آرکیدگونه شدن مسابقات است و این بار بر خلاف گذشته اصلی ترین هدف بازی شبیه ساز بودن و حرفه ای بودن آن مانند رقابت های واقعی نیست؛ بلکه این بار به شما توانایی آن داده می شود که کمی از واقعیت دورتر شوید و مسابقات متفاوت و هیجان انگیزتری را تجربه کنید. اما پس از این موضوع نخستین نکته ای که به چشم می خورد این است که تنوع مسابقات Forza Horizon پس از مدتی کم و گاها تکراری می شوند که این نسبت به عنوان Forza 4 یک پسرفت به شمار می آید؛ در این نسخه دیگر شاهد خیلی از رقابت های مختلفForza Horizon که در طول گیم پلی از تکراری شدن آن جلوگیری می کردند، نیستیم. انواع مسابقات Forza Horizon را می توان به دو نوع تک به تک و گروهی تقسیم بندی کرد. یک سری از مسابقات کاملا معمولی هستند و آن ها را در همه عناوین مسابقه ای دیده ایم، یعنی مسابقات ۸ نفره که نوآوری جدیدی ندارند. یک گروه دیگر از مسابقات که هیجان زیادی دارند نیز مسابقه دادن با انواع هلی کوپترها و از این قبیل وسایل است که در نوع خود واقعا جالب و جدید هستند. مسابقات تک به تک که در آخر هر مرحله برگزار می شوند یکی از جذاب ترین مسابقات بازی هستند؛ طراحی این مسابقه ها که با یک ماشین دیگر و در مسیرهایی مناسب برگزار می شود باعث شده که این بخش آدرنالین خون شما را بسیار بالا ببرد و عمق هیجان را به شما نشان دهد، در صورت برنده شدن در این رقابت ها ماشین حریف شما متعلق به خودتان می شود. اگر سری بازی های Forza را بازی کرده باشید، حتماً می دانید که این عنوان از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است. Forza Horizon نیز مانند نسخه های قبلی است و در این قسمت بسیار خوب عمل کرده و نظر شما را به خوبی به سمت خودش جلب می کند. طراحی کلورادو بسیار عالی صورت گرفته است. محیط هایی که از دشت ها، کوهستان ها و طبیعت بی نظیری تشکیل شده و آنقدر زیبا هستند که در بسیاری از مواقع ممکن است دست از رانندگی بکشید و محیط بازی را تماشا کنید. طراحی درختان، گیاهان، محیط های کوهستانی و… بسیار عالی صورت گرفته است. نورپردازی خیره کننده و دیدن هاله های نور که از درختان عبور می کنند، مناظر بسیار زیبایی را به وجود آورده اند. استفاده از تکنیک Image Based Lighting که در Forza 4 باعث خلق Draw to Distanceهای بسیار واقعی شد، در Horizon نیز دیده می شود. طراحی اتومبیل ها نیز بسیار عالی صورت گرفته است. استفاده از چندضلعی های (Polygon) بسیار زیاد باعث شده که اتومبیل ها بدون لبه، بسیار پرجزئیات و شبیه به نمونه های واقعی به نظر برسند. از طرف دیگر، در این سری از بازی ها برای اولین بار شاهد چرخه روز و شب در بازی هستیم. فیزیک طراحی شده برای اتومبیل ها نیز در سطح مطلوبی قرار دارد و می توانید آثار تخریب و صدمه دیدگی را روی آن ها مشاهده کنید. در این نسخه، فریم بازی به دلیل ترافیک موجود در جاده ها از ۶۰ به ۳۰ کاهش پیدا کرده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

==============================

DLC Pack

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Playground Games, Turn 10 Studios