دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC

Game of Thrones Special Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۰/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۱۱ GB

اطلاعات بازی :

نسخه اولیه و اصلی بازی Game of Thrones در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی Cyanide Studios برای PC منتشر شد. نسخه Special Edition که به تازگی منتشر شده شامل تمام DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد. بازی Game of Thrones برگرفته از کتاب A Song of Ice and Fire اثر جورج مارتین (GRRM) که تا کنون پنج کتاب از این سری داستان ها منتشر شده و از سال ۲۰۱۱ یک سریال تلویزیونی نیز توسط HBO از روی آن ها ساخته شد که توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرد و باعث شد بازی سازان بیشتر به فکر ساخت بازی از روی این شاهکار بیفتند. شرکت سازنده ی این بازی قبلا هم دست به ساخت یک بازی استراتژیک از روی این کتاب زده بود که با موفقیت چندانی روبرو نبود اما تا حدودی تبدیل به تجربه برای سازندگان شد تا بتوانند این بار در این بازی که به سبک نقش آفرینی است بهتر عمل کنند گرچه این بار نیز نتوانستند به نتیجه مطلوب هواداران برسند و بیشتر از همه داستان بازی که نویسنده کتاب یعنی جورج مارتین بر روی آن نظارت و دخل داشت این بازی را نجات داد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

قبل از انتشار بازی گفته شده بود که داستان بازی مربوط به داستان اصلی کتاب نیست و آن دسته از هواداران که هنوزاز داستان اصلی مطلع نیستند و دوست ندارند از طرق دیگری از آن مطلع شوند و به اصطلاح Spoil شوند نیاز به نگرانی ندارند. اما می توان گفت داستان این بازی بخشی از کتاب اول و تا حدودی جزئیات کوچکی از کتب دیگر را شامل می گردد. شما در این بازی دو شخصیت اصلی را در اختیار دارید. Mors یکی از مردان نگهبانان شب که در کنار برادران هم رزم اش به مبارزه با وحشیان شمالی در کنار دیوار بزرگ می پردازد و از جنگجویان بزرگ قلمداد می شود و همچنین یک SkinChanger است (از بین هر هزار نفر تنها یک نفر این توانایی را دارد و میتواند وارد ذهن حیوانات دیگر شود). شخصیت دیگر Allester یک روحانی قرمز پوش است که دین R’hllor را برگزیده (تا حدودی شبیه به زردشت. پیروان این دین معتقد به وجود یک خدا که وجودش نور و آتش است هستند و آن را سرمنشا تمام خوبی ها می دانند. از طرف دیگر شیطانی بزرگ از طرف Other ها را که موجوداتی خطرناک و افسانه در شمال دیوار بزرگ هستند را سر منشا تمام بدی ها می دانند و معتقدند روزی قهرمانی بر خواهد خواست تا این شیطان را نابود کند و این قهرمان را Azor Ahai خطاب می کنند) و به دلیل دین خاصش ارتباط نزدیکی با آتش دارد. وی یکی از وارثین RiverSpring بوده که سالهاست ناپدید شده و با مرگ پدرش بازگشته تا اشتباه های گذشته اش را جبران کند. به مرور بازیکن با سرگذشت و زندگی دو شخصیت آشنا می شود و دو داستان بالاخره بهم میرسند و از آن لحظه به بعد می توانید هر دو شخصیت را با هم کنترل کنید. شخصیت پردازی این بازی یکی دیگر از نقاط قوتش محسوب می گردد.همانند داستان اصلی در کتب سعی شده شخصیت ها تنها در قالب سفید و سیاه جلوه داده نشوند وهرکدام خوبی و بدی خود را داشته باشند و به اصطلاح شخصیت های خاکستری باشند. شما از ابتدای بازی با هردو شخصیت به مرور زمان آشنا می شوید و هر بازیکن بر اساس باورهای خود طرفدار یکی از دو شخصیت اصلی می گردد و یکی از آنها را درستکار می داند. حتی اگر بنظرتان هردو بی گناه باشند در انتها باید یکی را انتخاب کنید که این را می توان هم یک نقطه مثبت و هم منفی در نظر گرفت.این مورد برای شخصیت های دیگر و جانبی نیز صدق می کند اما درکل هرآنچه شخصیت های داستان انجام می دهند وابسته به منافع یا خطرات ازجانب تاج و تخت هست. زیرا هرکسی که در این بازی بر سر تاج و تخت شرکت کند یا باید تا انتها رفته و برای پیروزی بجنگد یا باید جان خود و یا اطرافیانش را فدا کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Focus Home Interactive