دانلود بازی Gates of Troy برای PC

Gates of Troy | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gates of Troy برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴/۱۱/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴۰۹ MB

بازی Gates of Troy در سبک استراتژیکی می باشد که توسط کمپانی Matrix Games برای PC در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. شما در اول بازی می بایستی یک کشور را انتخاب و آن را اداره کنید. در این بازی کشور ایران هم وجود دارد که البته با نام persians نوشته شده است. ابتدا شما نقش پادشاهی نه چندان قدرتمند را بر عهده دارید که می توانید با حمله به کشورهای دیگر کشور خود را گسترش داده و دارای قدرت بیشتری شوید و می توانید با کشور هایی که دوست دارید با انها رابطه برقرار کنید یکی از سفیران خود را به آن کشور بفرستید وبا ان روابط دوستانه ای داشته باشید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Gates of Troy برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gates of Troy برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gates of Troy برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Slitherine