دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360

Gears of War 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۹/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۸٫۱۹ GB

در ابتدای این نسل، Microsoft سعی کرد تا بازی های بیشتری برای کنسول Xbox 360 نسبت به Xbox قبلی عرضه کند. بازی هایی انحصاری و بزرگ مثل Halo، آن ها برای این کار سراغ یکی از برترین ها در زمینه گرافیک و بخش چندنفره رفتند که قبلاً در کارنامه خود سری موفق Unreal Tournament را داشتند، نتیجه Gears of War شد که پس از دو نسخه می توان آن را در کنار Halo محبوب ترین بازی انحصاری این کنسول نامید. پس از وقایع نسخه دوم، حال به آخرین بخش از این سه گانه رسیده تا پایانی بر داستانی که در سال ۲۰۰۶ آغاز کرده بود، دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

داستان بازی درست بعد از وقایع Gears of War 2 اتفاق می افتد. پس از جاری شدن آب در سیاره Sera و کشته شدن تعداد زیادی از Lucastها، در نسخه سوم با فاجعه های عظیم تری روبرو می شویم. بیشتر نیروهای COG از بین رفتند و اینبار موجوداتی خطرناک تر از Lucastها، یعنی Lambentها مقابل انسان ها ایستاده اند. بازی در یک کشتی بزرگ شروع می شود که تعداد زیادی از نجات یافتگان در آنجا هستند، اما این کشتی هم در امان نیست و Lambentها حمله مرگ آوری به آن می کنند و حال شما باید از این مخمصه جان سالم به در ببرید. تغییرات زیادی در شخصیت ها اتفاق افتاده است. Gear of War 3 یکی از خیره کننده ترین گرافیک های این نسل را دارا است. Epic نهایت استفاده را از موتور UE3 کرده و نتیجه یک بازی بسیار زیبا شده است. اینبار رنگ بندی ها بسیار روشن و شاد هستند و یک سری تکنیک کاملاً جدید به بازی اضافه شده اند. بازی از نظر رنگ آمیزی گاه خیلی شبیه به Bulletstorm و یا Enslaved می شود. شما مشغول مشاهده یک غار تاریک با نورهای زرد هستید و ناگهان فیلترینگ اصلی کنار رفته و یک فیلترینگ جدید به رنگ های آبی و یا زرد به بازی اضافه می شوند. این مسائل هستند که تا آخر بازی شما همیشه با سورپرایزهای بصری روبرو هستید، چون به نظر می رسد که ناگهان با یک بازی کاملاً جدید از نظر گرافیکی روبرو هستید. محیط ها خیلی با جزئیات و زیبا کار شده اند. محیط های تاریک مثل قبل با رنگ های مرده کار شده اند و محیط هایی مثل ساحل بسیار زیبا و چشم نواز هستند. بافت ها از کیفیت بسیاری خوبی برخوردار هستند، ولی متأسفانه هنوز هم برخی نابرابری ها بین بافت ها دیده می شوند که در کنار تصویر زیبا و با کیفیت بازی واقعاً زشت هستند. بعضی شخصیت های فرعی هم کیفیت پایینی دارند و به کیفیت شخصیت های اصلی نمی رسند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War 3 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

 

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Epic Games