دانلود بازی Gray Matter برای XBOX360

Gray Matter | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gray Matter برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۰۲/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ماجراجویی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۹۵ GB

معرفی بازی :

داستان بازی Gray Matter درباره‌ی یک جادوگر خود‌سر و متمرد بنام Samantha است. او یکی از شخصیتهای بازی است که تلاش می‌کند تا به عضویت انجمن جادوگران مخفی Daedalus در‌آید. وی در آخرین تحقیقات و کاوش‌های اخیرش به این نتیجه می‌رسد که برای رسیدن به هدف خود، بایستی با مکر و حیله به عنوان خدمتکار و دستیار ارشد نزد فردی بنام دکتر Style مشغول به کار شود. دکتر Style شخصیت بعدی است که تا حدی به افسانه‌های قومی و محلی معتقد است. او یک پزشک است و پس از مرگ همسرش از جهان پیرامون فاصله گرفته و در مکانی خود را محبوس کرده است. به موجب انجام آزمایشات وحشتناک و هولناکی که بر روی اذهان بشر انجام می‌دهد به شهرت رسیده است. سرانجام دکتر استایل یک دستیار توانا استخدام می‌کند. او کسی نیست جز همان جادوگر ولگرد خیابانی به نام Samantha Evet.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

Samantha برای انجام کارهای ساده‌ای چون پخت و پز، نظافت، نگهداری کتابهای دکتر و حل مسائل شخصی وی استخدام نشده و هدفی والاتر از موارد مذکور دارد. بعد از گذشت مدت زمانی بسیار از زمان استخدام دستیار دکتر، Samantha تا حدودی سعی می‌کند کارش را در نزد استایل به نحو احسن انجام داده و نظر وی را در مورد خودش جلب کند. در مرحله‌ی بعد او وظایفی از قبیل یافتن موضوعات مهم برای آزمایشات دکتر را بر عهده می‌گیرد. بعد از کسب اعتماد کامل از استایل، به تدریج در انجام آزمایشات نیز دکتر را یاری می‌دهد تا در نهایت به مهارتی بالقوه دست یافته و همانند او بتواند آزمایشات را به تنهایی و مستقل انجام دهد. سرانجام بعد از گذشت مدتی همه چیز تیره و تار می‌گردد. Samantha عزم خود را جزم کرده تا بفهمد چه اتفاقاتی بطور واقعی در خانه‌ی دکتر در حال وقوع است و اینکه دکتر واقعاً چگونه می‌تواند با انجام این آزمایشات ذهن بشر را تحت تاثیر قرار دهد. این هدف دوم سامانتا بعد از راهیابی به انجمن Daedalus است. نویسندگی و داستان پردازی یکی از عوامل مهم در موفقیت بازیهای ماجراجویی است، مخصوصاً آنهایی که در سبک کلیک و اشاره ساخته می‌شوند. اما نقش معماها نیز به همان اندازه مهم است. در بازی Gray Matter بر روی این دو فاکتور مهم بخوبی کار شده است. در وهله‌ی اول جستجوی محیط اطراف، نظم و ترتیب و نحوه‌ی استقرار اشیاء در آن یکی از مشخصه‌هایی است که هر بازی ماجراجویی آنرا دارا می‌باشد. Gray Matter مهارت‌ها و قابلیت‌های منحصر بفرد شخصیت‌ها را بکار گرفته و در جهت حل معماها از آنها استفاده می‌کند. برای مثال Samantha از مهارت‌های جادویی‌ اش در هنگام رویارویی با مردم و اطرافیان استفاده کرده و با انجام حقه‌ها و شعبده‌ بازیها اشیاء مورد نظرش را از دیگران بدست می‌آورد. اگرچه این عمل بسیار شبیه دزدی بوده ولی بشکلی خاص و ویژه به انجام می‌رسد. انجام عملیات جادویی تنها از طریق فرامین ذکر شده در کتاب جادو میسر و قابل اجراست. در صورتی که از فرامین کتاب بدرستی استفاده نشود، معماها قادر به حل شدن نخواهند بود. همچنین پازل‌های دیگری نیز در سراسر محیط و مراحل بازی تعبیه شده که همانند مجموعه‌ای از چیستان‌ها هستند، که Samantha برای کشف مکان Daedalus نیاز به حل آنها دارد. Samantha اغلب در مکانهای واقعی و مرکزی آکسفورد انگلستان با از این دست معماها مواجه می‌شود. در طول بازی شما بارها بین دو شخصیت دکتر استایل و Samantha تغییر وضعیت داده، کنترل آنها را بدست می‌گیرید. هر کاراکتر قابلیت‌های ویژه‌ای داشته که بایستی آنها را در جهت درستی برای انجام ماموریت‌ها و گذر از معماها به خدمت بگیرد. این امکانات مختص هر شخصیت بوده و با دیگری کاملاً متفاوت است. برای مثال Samantha که یک جادوگر خیابانی است از دست‌هایش و با استفاده از تردستی‌ها جهت فریب دیگران و در مواقعی حل معماها استفاده می‌کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Gray Matter برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gray Matter برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gray Matter برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gray Matter برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gray Matter برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Wizarbox, Tonuzaba Entertainment