دانلود بازی The Great Martian War v1.2.0 برای اندروید

The Great Martian War | تاپ 2 دانلود

 

دانلود بازی The Great Martian War v1.2.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Great Martian War v1.2.0 برای اندروید

| نسخه مود شده |

نوع نرم افزار: ارکید , اکشن

ورژن: ۱٫۲٫۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم فایل: ۳۷ MB

اطلاعات بازی :

در سال ۱۹۱۳ جنگی بزرگ که از طرف مریخی ها صورت گرفته زمین را به جهنمی سوزان تبدیل کرده است . شما در نقش سرباز و دیدبانی بسیار شجاع و بی باک به نام lafonde قرار دارید . سرنوشت حیات در زمین به شما بستگی دارد . در طول بازی شما باید از معادن آب زیر زمینی عبو کرده و به سوی توپخانه ها و مخازن اسلحه مریخی ها حمله کنید . در طول بازی باید ذخایر غذایی برای خود جمع کنید تا از گرسنگی تلف نشوید . آیا سلطنت مریخی ها نابود میشود یا نسل انسان ؟! جواب این سوال به عملکرد شما در بازی بستگی دارد .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی The Great Martian War v1.2.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی The Great Martian War v1.2.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

 

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link 

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: –