دانلود بازی Half Life 2 The Orange Box برای PC

Half Life 2 The Orange Box | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Half Life 2 The Orange Box برای PC

| دانلود نسخه کامل DETONATiON با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۷/۱۰/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۸٫۷۳ GB

نقد و بررسی بازی :

دیگر کمتر کسی وجود دارد که نام HALF LIFE به گوشش نخورده باشد، این عنوان بسیار زیبا با قسمت دوم خود به اوج رسید و اسم خود را بر سر زبانها انداخت، عنوانی بسیار خوش ساخت در سبک اول شخص شوتر و با تمی تخیلی و در عین حال واقعی یا همان Photo Realisty! گرافیک زیبا و گیم پلی درگیر کننده در کنار داستانی پیچیده و بهت به تمام معنی زیبا بهمراه سبک روایی جدید، از این بازی یکی از کاملترین بازی های تاریخ را ساخت، بعد از مدتی انتظار و بعد از قسمت اول ادامه HL2 یا همان EPISODE ONE که علی رقم دلچسب بودن بخاطر بعضی نکات خصوصا ضعف داستانی چندان مورد رضایت طرفداران قرار نگرفت، پک ارزشمند ORANGE BOX عرضه شد و طبق انتظارها گل سرسبد این پک HL2 EPISODE TWO است. همچنین پک The Orange Box شامل نسخه اصلی Half-Life 2 و همچنین نسخه های Team Fortress 2 و Portal می باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در Episode Two بازی با دمویی کوتاه از اتفاقات اپیزود یک شروع میشود. قطاری که الیکس و گوردون با آن از در ایپزود یک از مهلکه گریخته بودند به دره ای سقوط کرده. از اینجا کنترل گوردون فریمن به بازیباز سپرده میشود تا به کمک الیکس از قطار خارج شده و وارد دنیای اپیزود دو شود. در کل داستان در مقایسه با HL2 خطی تر پیش میرود و با پرتاب موفق موشک (بمب) و دست اخر ان حادثه تلخ به اپیزود یا اپیزودهای بعدی کشیده میشود ولی با این حال این سیر داستانی بوضوح نسبت به اپیزود یک پیشرفت کرده و پیچش ها و وقایع ان بازیباز را مجذوب خود میکند. تاکید VALVE بر روی روابط میان کاراکترها اینبار بیش از پیش خودنمایی میکند و بازیباز را به عمق بیشتری از گذشته و حال انها میبرد. بعد عاطفی و انسانی کاراکترها در این قسمت شدیدا جلوه گری میکند. تلاش گوردون برای نجات الیکس از مرگ و یا رابطه الیکس و پدرش و ان صحنه غم انگیز پایانی همگی گواه بر این مدعاست، در کل این داستان و شیوه روایی ان زیباست و این زیبایی را مدیون زحمات بازیسازان خوش فکر VALVE هستیم. اسلحه ها و NPCهای بازی نیز بغیر از یکی دو مورد مثل هانترها و بمب های چسبنده تغییری نکرده اند اما بازگشت وسائل نقلیه که اتفاقا بخاطر وسعت بیشتر مراحل استفاده زیادی هم دارد قابل تقدیر است. گرافیک این نسخه بازهم نسبت به اپیزود یک که خود پیشرفت محسوسی نسبت به بازی اصلی داشت پیشرفت کرده است. نکات بسیار به وتور قدرتمند SURCE ENGINE اضافه شده است، بافت های با کیفیت و افکت های بسیار زیبای دود و جلوه ذرات عالی که در برخی مراحل مثل مرحله پرتاب موشک مو را بر تن بازیباز سیخ میکنند در کنار نور پردازی و سایه زنی بسیار خوب و طراحی عالی محیط بازی و موشن بلاری نرم و زیبا و انیمیشن های عالی خصوصا انیمیشن های صورت کراکترها همگی زیبایی وصف ناپذیری به گرافیک EPISODE TWO بخشیده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Half Life 2 The Orange Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Half Life 2 The Orange Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Half Life 2 The Orange Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Half Life 2 The Orange Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Half Life 2 The Orange Box برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Valve Software