دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PS3

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۱/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30575
حجم فایل: ۵٫۸۲ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی وقایع نیمه اول از آخرین کتاب سری هری پاتر را بازگو می کند، بعد از مرگ دامبلدور اوضاع به هم ریخته و ولدمورت به شدت قدرتمند شده است. روفیوس اسکریم جیور توانایی اداره دنیای جادویی را نداشته و به قتل می رسد. ولدمورت کنترل وزارت جادو را در دست گرفته و دستور دستگیری هری پاتر را صادر می کند. مرگ خوارها جهت دستگیری هری به مراسم ازدواج بیل و فلور حمله ور می شوند و هری پاتر به کمک هرماینی و رون از مهلکه فرار می کند. او قصد دارد تا با یافتن و نابود کردن جان پیچ های ولدمورت زمینه را برای نابودی او و نجات دنیای جادویی از شر جادوی سیاه، فراهم آورد. البته داستان بازی به روانی و جذابیتی که در بالا ذکر شد روایت نمی شود. نحوه روایت داستان به شدت گنگ و گیج کننده است و حتی برای کسانی که کتاب های سری را به طور کامل خوانده اند نامفهوم می باشد، در این بین بازیکن هایی که از داستان سری اطلاع چندانی ندارند چیزی از داستان بازی را متوجه نخواهند شد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

با توجه به اینکه وقایع کتاب هفتم دیگر در هاگوارتز اتفاق نمی افتد، تیم سازنده تصمیم به تغییر سبک بازی از یک عنوان ماجرایی به یک بازی اکشن گرفته است. دیگر خبری از دنیای نیمه باز و انجام ماموریت های گوناگون نیست و باید مراحل را به صورت خطی پشت سر بگذارید. این ایده ممکن است در ابتدا برای طرفداران سری جالب باشد ولی متاسفانه به دلیل ضعف های شدیدی که در ساختار بازی وجود دارد گیم پلی بازی به شدت ضعیف و کسالت آور ساخته شده است. بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 نیز همانند اکثر بازی های اکشن سوم شخص این نسل از سیستم سنگیر گیری استفاده می کند، البته این سیستم از نوآوری های جدیدی بهره می برد! هنگامی که پشت یک سنگر قرار می گیرید با تعجب مشاهده خواهید کرد که بدن هری حدود نیم متر با سنگر فاصله دارد و در واقع او روی هوا سنگر گرفته است. این ضعف آشکار که در تمام طول بازی وجود دارد باعث می شود که در اکثر مواقع بخش هایی از بدن هری بیرون از سنگر قرار گرفته و مورد اصابت ضربات دشمن قرار بگیرد، همچین قابلیت ضربه زدن به دشمنان از پشت سنگر بسیار سخت طراحی شده و در واقع سنگیر گیری به جای اینکه به هری کمک کند موجب صدمه دیدن او خواهد شد. برخلاف نسخه های قبل که دوربین ثابت آن یکی از ضعف های بازی به شمار می آمد در این نسخه دوربین به صورت گردش آزاد طراحی شده، البته این دوربین نیز مشکلات خاص خود را دارد. دوربین در برخی گوشه ها گیر کرده و نمای خوبی را به شما ارائه نمی دهد. در بعضی از مبارزات نیز دوربین تکان های شدیدی خورده و باعث بر هم خوردن تمرکز شما خواهد شد. کنترل بازی نسبتا خوب بوده و از شماره های قبلی بهتر کار شده است. در مجموع بخش کنترل بازی با وجود ضعف هایی که دارد پیشرفت خوبی نسبت به قبل کرده و از معدود نکات مثبت بازی به شمار می آید. بخش گرافیک بازی از معدود نکات مثبت آن است، طراحی محیط ها نسبتا خوب صورت پذیرفته و از تنوع خوبی برخوردار هستند، برخی محیط ها نیز طراحی بسیار زیبایی دارند، البته محیط های داخلی بسیار زشت و ساده ساخته شده و در حد محیط های بیرونی نمی باشند. چهره شخصیت های اصلی نسبتا خوب طراحی شده ولی برخی شخصیت ها چهره ای کاملا خشک و بی روح دارند. انیمیشن شخصیت ها در حد متوسطی قرار دارد و مدل های دشمنان دارای کیفیت ضعیفی بوده و چهره مرگ خوارها اغلب شبیه به یکدیگر می باشد. صداگذاری شخصیت ها مناسب حال و هوای بازی بوده و سطح خوبی دارد، خصوصا دوبلورهای شخصیت های اصلی که به خوبی وظیفه خود را ایفا کرده اند. آهنگ های بازی نیز نسبتا زیبا و شنیدنی می باشند و با سرعت مبارزات هماهنگی خوبی دارند. در نهایت می توان بخش گرافیک و صدای بازی را خوب و مثبت تلقی کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Bright Light