دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PS3

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۷/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30768
حجم فایل: ۶٫۷۸ GB

نقد و بررسی بازی :

کسانی که سری کتاب های هری پاتر را خوانده اند، می دانند که جلد هفتم، حال و هوایی به شدت تاریک و وحشت انگیز را از دنیای جادوگرها به تصویر درمی آورد که روند داستانی بازی را بسیار جذاب کرده و بازیکنان را با گوشه های تاریک سرزمین جادوگرها، آشنا می کند. از آنجایی که داستان بازی ارتباط نزدیکی به نسخه قبلی دارد، پیشنهاد می کنیم که اگر آن بازی را به پایان نرسانده اید، این کار را انجام دهید یا جلد اول از کتاب هفتم هری پاتر را بخوانید. بازی در این نسخه پس از اتفاقاتی که در خانه Malfoy و مرگ Dobby رخ داد، دنبال می شود. هری پاتر و دوستانش همچنان به دنبال نابود کردن جان پیچ هایی هستند که باعث می شوند، لرد ولدمورت شکست ناپذیر باشد. از این رو، به دنبال نابود کردن یکی دیگر از آن ها به بانک جادوگرها، Gringotts می روند. پس از پیدا کردن جان پیچ و پشت سر گذاشتن اتفاقات مختلف با کمک اژدهایی که از صندوق های سری بانک محافظت می کند، از آنجا فرار می کنند. پس از این اتفاقات هری پاتر برای نابود کردن یکی دیگر از جان پیچ ها به هاگوارتز می رود و از آنجاست که روند اصلی بازی مشخص می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بازی در پارت یک با گرافیکی بسیار ضعیف تر نسبت به بازی های قبلی دنبال می شد ولی در این قسمت بازی با برطرف کردن باگ ها و مشکلات در همان استایل گرافیکی جلوه ای نو به خود گرفته و بهتر شده. نمونه بارزش بحث کاور گیری که با انیمیشن های ضعیفی همراه بود و در این قسمت جبران شد یا طلسم دفاع که خیلی بهتر از قبلش شده است. در مورد چهره ها هم در کل خوب هستند غیر از چهره ی هری که مربع شکل است. بافت ها مناسب و باگ ها به حداقل رسیده اند ولی هنوز چند باگ وجود دارد. مانند عبور هری از یک طرف پله ها به پشت پله ها توسط طلسمی که او را محو و ظاهر می کند. استایل طلسم ها هم بهتر شده به غیر از اکیپلیارموس که باید به رنگ قرمز باشد نه زرد. دوربین بازی هم با کمی تغییر بسیار بهتر از پارت یک شده است. هم از نظر دیدن بهتر جزئیات و هم از نظر راحت کردن گیم پلی. دشمنان نسبت به پارت یک بهتر از آب در آمدند و خنگ نیستند. هر چند که گاهی اوقات کنارتان هستند و شما را نمی بینند. همچنین از تنوع نسبتا خوبی برخوردار هستند. محیط هم طراحی هنری و فنی قابل قبولی دارد. موسیقی هایی که در بازی شنیده می شوند، همان هایی هستند که در فیلم نیز شنیده می شوند. بازیسازان از همان قطعاتی استفاده کرده اند که در قسمت های مختلف شنیده می شوند. البته این موضوع که بازی باید موسیقی های خاص خودش را داشته باشد، یکی از ارکان اصلی ساخت یک بازی کامپیوتری به شمار می رود اما از آنجایی که با عنوانی روبرو هستیم که از روی فیلم ساخته شده، دیگر این موضوع ارزش خودش را از دست می دهد. سازندگان استفاده خوبی از موسیقی های فیلم کرده اند و توانسته اند آن ها را به طرز بسیار خوبی در بازی به کار ببرند. موسیقی ها در صحنه های مختلف، فضای بازی را دگرگون می کنند و بازیکنان می توانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند. از طرف دیگر، صداگذاری روی شخصیت های بازی نیز دارای مشکلات مختلفی است. برای صداگذاری روی شخصیت های اصلی، از صدای هنرپیشه ها استفاده شده، اما در صداگذاری روی سایر شخصیت های بازی که همانند شخصیت های اصلی از محبوبیت زیادی برخوردارند، از صدای هنرپیشه آن ها استفاده نشده است. همین موضوع باعث شده که بازیکنان احساس کنند که شخصیت دیگری پیش روی آن ها قرار دارد و با شخصیتی بازی می کنند که برای اولین بار در بازی دیده می شود. دیالوگ های بازی از دیگر ضعف های آن به شمار می رود. اکثر دیالوگ ها دقیقاً همان هایی هستند که در فیلم گفته می شوند و از هیجان لازم هم برخوردار نیستند. کمبود دیالوگ ها نیز از مشکلات دیگر به حساب می آید. در طول بازی، با تکرار شدید دیالوگ ها روبرو هستیم.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Bright Light