دانلود بازی Hohokum برای PS3

Hohokum | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Hohokum برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۵/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماجراجویی
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۳٫۵۵
ایدی بازی: NPUA80783
حجم فایل: ۲٫۷۵ GB
ریلیز: Fugazi

معرفی بازی :

در بازی Hohokum خبری از آموزش و راهنمایی نیست، بی مقدمه کنترل موجودی مار مانند به دست شما سپرده می شود و باید بفهمید چگونگی حرکت دادن آن، چه اثری روی محیط می گذارد. غیر خطی نبودن این بازی بزرگترین نقطه قوت و در عین حال واضح ترین ضعف آن به شمار می رود. در بهترین حالت، پای گالری متحرکی خواهید نشست که قاب به قابش زمین تا آسمان فرق دارد و هر بار سر در آوردن از چگونگی حل معمای یک قاب، لبخندی بر لب هایتان می نشیند اما زمانی می رسد که درمانده باید با تک تک عناصر محیط تعامل کنید تا شاید بتوانید راحل مرحله را بیابید. در Hohokum کنترل یک مار خوش قد و بالا را در اختیار دارید و باید با برخورد با تمام اشیای محیط راه چاره را پیدا کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

هر بار آیتم صحیحی را پیدا کردید، یک چراغ روشن در تصویر خاموش خواهد شد. تماس برقرار کردن با کاسه های گلی آنها رو خواهد شکست. این که در نتیجه شکستن همه آنها چه اتفاقی می افتد، معلوم نیست! وقتی راز مرحله را بفهمید، می توانید آن را به پایان ببرید و در نهایت مار دیگری با رنگ های متفاوت را آزاد کنید. در هر مرحله دستورهای جانبی برای اجرا وجود دارد اما هدف اصلی نجات کرم هاست. دنیای Hohokum خاص خودش است. طراحی اش آدم را یاد کاردستی های دوره دبستان می اندازد که با کاغذ رنگی روی مقوا درست می کردیم. چه در آن سن باشید چه مدت ها از آن دوران گذشته باشد Hohokum برایتان دیدنی خواهد بود. به ویژه که در این بازی معماها از هر سن و قشری به یک اندازه کار خواهد کشید. دنیای Hohokum دارای ۱۷ خطه متفاوت هست. همه از ابتدا در دسترس هستند اما همه به یک آسانی نیستند. لازم نیست همه آنها را تا انتها رفته و پایانش را ببینید، قطعا فضای گرم بازی شما را وسوسه خواهد کرد. با بازگشت به خطه های قبلی می توانید دریچه هایی به دنیاهای نو کشف کنید که به بازی عمق  و عمر طولانی می بخشند. البته اگه مراقب نباشید راحت سردرگم می شوید و شیرینی جستجو به کامتان تلخ خواهد شد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Hohokum برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Hohokum برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Hohokum برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Hohokum برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Hohokum برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Honeyslug Ltd