دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PS3

Kane and Lynch 2 Dog Days | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۰۸/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۳٫۵۵
ایدی بازی : BLES00604
حجم فایل: ۶٫۴۹ GB

معرفی بازی :

داستان بازی بعد از kane & lynch dead men اتفاق می افتد، لینچ در شانگهای همراه با نامزد خود که اسمش ژو هست زندگی آرامی برای خود دسته پا کرده و کین هم درکنار دختر خود دارد به خوبی و خوشی زندگی می کند. تا اینکه دوست کین یعنی لینچ در یک روز به او زنگ میزند و به کین میگوید که میخواهد معامله ای خطرناک انجام دهد که پول خوبی هم در این کار هست و کین هم که به پول نیازمند است پیشنهاد او را قبول می کند و به خود می گوید که این آخرین کار خلافی است که می کند و راهی شانگهای واقع در چین میشوند. همه چیز به نظر ساده می آید تا این که یک درگیری بین کین و لینچ و گنگسترهای شهر رخ می دهد و کین به اشتباه دختر بزرگترین خلافکار شانگهای را می کشد، این پدرخوانده مافیایی هم برای انتقام خون دخترش تمام نیروهای خود و حتی پلیس شهر را می خرد تا کین و لینچ را بکشند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

گرافیک Dog Days با تمام عناوینی که تا به حال دیده اید فرق می کند. بازی با یک دوربین دستی، فیلم برداری شده و حتی کیفیت و افکت های خاص خود را دارد. برفک های روی تصویر ما را به یاد Manhunt می اندازند. جلوه های نور افکت های مخصوص خود را دارند و رده های نور را به صورت پخش شده از منبع نور می بینیم و بازتاب آن در سطح های کدر و یا آب مات است. رنگ ها تیره و جزئیات محیط به شدت بالا هستند. طراحی شخصیت ها خیلی خوب کار شده و لباس ها هم بسیار با کیفیت هستند، در مواقع انفجار و یا تیر خوردن تصویر برفکی می شود. نکته ای که باعث نقطه قوت بازی شده، فریم بالای آن است. Dog Days در ۶۰ فریم ثابت انجام می شود و همین موضوع سرعت و گرافیک بازی را دو چندان می کند. مشکلاتی در بعضی بافت ها وجود دارند که البته با توجه به سبک گرافیکی بازی زیاد به چشم نمی آیند. سازندگان به خوبی شهر شانگهای را شبیه سازی کرده اند و Draw to Distanse خوبی برای آن به تصویر کشیده اند. فیزیک هم به بهترین شکل ساخته شده و همه اجسام محیط تخریب پذیر هستند و هیچ گاه به فریم بازی لطمه نمی زند. در کل گرافیک Dog Days قابل قبول است و فریم بالای آن به جذابیت هر چه بیشتر گیم پلی کمک زیادی کرده است. در بازی شاهد هیچگونه soundtrack یا موزیکی نیستیم و این کمی حس سینمایی بودن بازی و واقعی بودن بازی را به بازی کننده القا می کند، صداگذاری اسلحه ها و انفجار های بازی بسیار زنده و خوب است و بازی کننده از صدای آن ها لذت کافی را خواهد برد. صداگذاری شخصیت های کین و لینچ و دشمنان بازی یکی از نکات بسیار برجسته بازیست که در سطح بسیار خوبی کار شده و بازیباز را میتواند راضی کند. از دیگر نقات قوت صداگزاری بازی دیالوگ های بازی هست که به صورت دقیق و کاملا واقعی کار شده به طوری که کاملا از آن ها راضی خواهی بود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kane and Lynch 2 Dog Days برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Io Interactive