دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای PC

Kingdoms Of Amalur Reckoning | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

| Teeth of Naros DLC به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۲/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۸ GB

نقد و بررسی بازی :

همانطور که میدانید حتی بزرگترین بازی های نقش افرینی ضرورتا به دلیل داشتن سیستم مبارزه ی قوی شناخته نمیشوند. این دسته از بازی ها غالبا به دلیل داشتن جهان هایی بزرگ و بسیار جاه طلب، داستان هایی غنی و قدرت انتخاب ستوده میشوند و شهره ی عام و خاص میشوند. حتی هنگامی که شما میخواهید بهترین بازی RPG خود را بگویید توجه نسبتا کمتری به بخش مبارزه ای بازی در مقایسه با دیگر ویژگی های ذکر شده در بالا میکنید. بازی Kingdoms of Amalur شبیه به آن دسته از بازی های RPG نیست، مبارزات در این بازی واقعا زیبا هستند و شاید اگر در یک بازی با اکشن خالص به کار برده میشدند باعث به وجود امدن یک بازی HACK & SLASH زیبا میشد. در حقیقت این بازی از نظر داشتن مبارزاتی زیبا، loot و جنبه های leveling perspective با دیگر RPG ها برابری میکند.این یک بازی RPG برای کسانی است که مهمترین دقدقه هایشان اکشن عالی و پیشرفت است. داستان در مورد شخصیت اصلی بازی است که در ابتدا جسد او توسط دو نفر به داخل مکانی به نام Well of Souls انداخته می شود، پس از مدتی، او دوباره زنده می شود و با پیشروی در بازی متوجه می شوید که یک دانشمند سعی داشته که مردگان را زنده کند تا برای یک جنگ بزرگ، نیرو به اندازه کافی داشته باشد. شما اولین نفر و به قولی، اولین موفقیت او هستید. بعد از مدتی متوجه می شوید که قلمرو Amalur در حال جنگ با نژادی شرور است که آن ها موجوداتی نامیرا هستند و طبق پیش بینی ها، شما یکی از بزرگترین مبارزان علیه آن ها هستید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Kingdoms Of Amalur از نظر تکنیکی حرفی برای گفتن ندارد. شخصیت های بی کیفیت و Draw to Distance نه چندان دور، بازی را از نظر گرافیکی خیلی شبیه به Fable کرده، ولی طراحی هنری آن عالی است. محیط ها بسیار زیبا هستند، دشمنان و به طور کلی قلمرو آمالور که از مناطق و آب و هوای مختلفی تشکیل شده، خیلی زیبا است. فقط کافی است به Gardens of Ysa سفر کنید تا غرق زیبایی این شهر شوید. شخصیت اصلی صحبت نمی کند، ولی شخصیت های دیگر خیلی خوب کار شده اند. بازیگران هالیوودی و صداپیشگان خبره صنعت بازی بخش صداگذاری را انجام داده اند که خیلی زیبا شده است. Grant Kirkhope آهنگساز Rare به سادگی بهترین کار خود را در این بازی انجام داده است. قطعات بسیار زیبایی مناسب با فضای بازی می شنویم. تکنوازی های فلوت در جنگلی سرسبز که نورخورشید از لای شاخ و برگ آن می تابد، یک فضای احساسی بسیار زیبا درست کرده است. قطعات مبارزه هم خیلی خشن و حماسی کار شده اند. مبارزات در این بازی واقعا جذاب و گیرا و زیبا هستند و هیچ شکی در اینباره نمیتوان کرد. بر اساس اینکه شما چگونه امتیاز های مربوط به افزایش توانایی خود را استفاده میکنید میتوانید از شمشیر های بلند، یک جفت خنجر و یا از یک تیر کمان برای کشتن دشمنانتان استفاده کنید. هنگامی که درجه و LEVEL شما بالاتر میرود شما حرکات جدیدی را می اموزید که سبب میشود بیش از پیش مرگبار شوید. شما از سلاح های گوناگون برای به وجود اوردن حرکات متفاوت میتوانید استفاده کنید. صحنه های QTE به سبک God of War هم در بازی وجود دارند و یک نوار در HUD به نام Reckoning قرار دارد که با پر شدن آن (از طریق کشتن دشمنان) می توانید وارد حالت Reckoning شوید و قدرت دو چندان گرفته و یک هیولا بزرگ را به زمین بزنید. یکی از بخش های خیلی جالب بازی، مخفی-کاری آن است. اصولاً در این سبک بازی ها مخفی-کاری آن طور که باید جواب نمی دهد ولی Kingdoms Of Amalur این بخش را خیلی جدی گرفته و در بخش Upgrade شخصیت می توانید قدرت های زیادی به این بخش اضافه کنید. شما می توانید دو خنجر به دست بگیرید و خیلی آرام از پشت به دشمن حمله کنید و حتی بزرگترین غول ها را با یک حرکت بکشید. Kingdoms Of Amalur در بخش RPG هم بازی بزرگی است و به خوبی استانداردهای متداول این سبک را در خود جای داده است، سیستم Loot بازی هر چند همانند Skyrim جذاب نیست، ولی همین تعداد کم هم غنیمت های زیادی در خود دارد. همانند Dark Souls تنوع سلاح ها بسیار بالا است. بعد از مدتی استفاده، باید آن ها را تعمیر کنید تا بهتر کار کنند و یا با رفتن به آهنگری آن ها را ارتقا دهید، حتی می توانید با استفاده از جادو قابلیت های جدیدی به آن ها اضافه کنید. مثلاً الکتریسیته و یا آتش به تیغه شمشیر خود اضافه کنید و یا در بخش آزمایشگاه آن ها را زهر آلود کنید. زره و لباس هایی هم که به تن می کنید، بسیار متنوع و مختلف هستند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kingdoms Of Amalur Reckoning برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

==============================

Legend of Dead Kel DLC

downloadدانلود از لینک مستقیم:Direct Link

==============================

Teeth of Naros DLC

downloadدانلود از لینک مستقیم:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Big Huge Games