دانلود بازی Kings Bounty The Legend برای PC

Kings Bounty The Legend | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kings Bounty The Legend برای PC

| دانلود نسخه کامل GOG |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۳۵ GB

Kings Bounty The Legend یک بازی استراتژی/نقش آفرینی فانتزی است که محبوبیت آن بخاطر سیستم مبارزات نوبتی ( همانند بازی های محبوب heros of might & magic )، تنوع شخصیت ها و هیولاها، ماجراها و قصه های حماسی و زیبا و در نهایت گرافیک فوق العاده بازی است. در این بازی شما بعنوان یک قهرمان در دنیای endoria، در خدمت شاه darion هستید و بعد از گذراندن یکسری آزمایش و فارغ التحصیل شدن از مدرسه شوالیه ها بعنوان جستجوگر گنج سلطنتی وارد دنیای فانتزی، زیبا و پرماجرای endoria می شوید. شما با گشتن در این سرزمین و برخورد با شخصیت های مختلف، ماموریت های اصلی ( main quest ) و ماموریت های فرعی ( side quest ) دریافت می کنید که مطابق با افسانه هایی بسیار زیبا و دلنشین هستند و با انجام موفقیت آمیز آن ها ، هدایا و تجربه کسب می کنید.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

شما در ارتش همراه خود تا ۵ نیروی مختلف می توانید داشته باشید که تعداد آن ها بسته به میزان قدرت رهبری شما (leadership) متغیر است. این نیروها به طرق مختلف و با صرف هزینه (سکه های طلا) به استخدام شما در می آیند. در هنگام مبارزات، بازی بصورت نوبتی (همانند سری بسیار محبوب homm) در می آید و شما با استفاده از جادوهایی که آموخته اید و ارتش خود به یک جنگ بسیار هیجان انگیز با رقیب خود می پردازید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Kings Bounty The Legend برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kings Bounty The Legend برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kings Bounty The Legend برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kings Bounty The Legend برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Katauri Interactive