دانلود بازی Limbo v1.1 برای iOS

Limbo v1.1 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Limbo v1.1 برای iOS | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Limbo v1.1 برای iOS

نوع بازی: ارکید

ورژن بازی: ۱٫۱

زبان: ENG 

نرم افزار:  برای ios 6 و بالاتر

حجم برنامه : ۱۰۵ MB

اطلاعات بازی :

یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تولید شده برای ios ! این بازی با حجم بسیار کم خود توانسته میلیون ها طرفدار پیدا کند و ده ها جایزه مختلف را از آن خود کند ! تیم سازنده پس از مشاهده موفقیت بازی در شبکه ها psn و xbox live و همچنین کامپیوتر های خانگی تصمیم گرفت بازی بی نظیر خود را گسترش دهد و بروی ios نیز عرضه کند . این بازی اینبار هم توانست موفقیت بینظیری در ios کسب کند و میلیون ها پاکت گیمر را مجذوب خود کند . محیط بازی دو بعدی است و با رنگ های سیاه و سفید ساخته شده . جو بازی بسیار سنگین و گیرا است و بگونه ای طراحی شده که اصلا نمیتوانید بازی را رها کنید ! در این بازی شما نقش یک پسرک کوچک را به عهده دارید که در به در به دنبال خواهر گمشده اش میگردد ! مراحل بسیار سخت طراحی شده و به راحتی نمیتوانید آن ها را رد کنید ! شاید بتوان گفت سخت ترین مرحله بازی آن است که خرچنگی بسیار بزرگ به شما گیر میدهد و با شاخک های بسیار بزرگ و وحشتناک خود به سمت شما حمله میکند . من که نتونستم اون مرحله رو رد کنم ! فضای بازی بسیار دلهره آور و ترسناک است و ممکن است در طول بازی چندین بار دست و پاهایتان بلرزد ! گرافیک بازی هم نیازی به تعریف ندارد ! انقدر عالی است که فکر میکنید در حال بازی کردن یک بازی ۲ گیگی هستید ! این بازی به همگان نشان داد که خلاقیت در بازی سازی نقش اول را ایفا میکند . به شما توضیه میکنیم هرگز هرگز این بازی بینظیر و شاهکار را از دست ندهید !

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی Limbo v1.1 برای iOS | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Limbo v1.1 برای iOS | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Limbo v1.1 برای iOS | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Limbo v1.1 برای iOS | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Limbo v1.1 برای iOS | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه جیلبریک : Direct Link

دانلود دانلود نسخه تانگبو : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : RockStar Games