دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC

Medal Of Honor Airborne | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۷/۰۹/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۶۸ GB

اطلاعات بازی :

Medal of Honor بر خلاف بازی Call of Duty 4 به جنگ جهانی دوم پرداخته است. صحنه های اکشن تر ، گرافیک بالاتر ، گیم پلی بهتر و … از مشخصات این بازی بزرگ است. در طول این نسخه از بازی Medal of Honor شما در نقش Boyd Travers ، سرباز یکم گروه آمریکایی Airborne Division بازی می کنید. جنگ های شما تا پیروزی در آلمان ادامه پیدا خواهد کرد. البته پیروزی در این جنگ ها به آسانی به دست نمی آید. شما باید با هماهنگی با اعضای گروهتان این پیروزی را بدست آورید. جنگ های جوخه ی شما در این بازی از جزیره ی Sicily اغاز می شود جزیره ای که سالهاست در تصرف آلمان ها است . شما در مراحل بعدی مثل گذشته به آلمان می رسید و آنجا را فتح خواهید کرد ولی بدست آوردن این پیروزی چندان مثل گذشته ساده نیست و شما باید با تمرکز بالا به شلیک بپردازید چون شلیک هر گلوله ی اشتباه و هماهنگ نبودن با گروه موجب از بین رفتن اعضای گروه می شود و یا مرحله از دست می رود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

فیزیک بازی نیز بسیار عالی است، اگر شما به چادری شلیک کنید می توانید سوراخ های روی چادر را ببینید یا حتی پوکه ی تیر قابل مشاهده است. اگر باد بوزد شما بر جستگی های روی پیراهنتان را می بینید که دائما تکان می خورد. مراحل بازی هم در هوا و هم در زمین رخ خواهد داد. نبرد های هوایی شامل: تیر اندازی به هواپیماهای دیگر، هدف گیری دشمنان بر روی زمین، پوشش دادن یاران خودی استفاده از هواپیما، و نیز نبرد زمینی میباشد. که بیشتر مراحل بازی در طول شب رخ خواهد داد و نبرد برای گیمر مشکل خواهد بود. از نکات جالب در بازی قرار گرفتن دشمنان در حالت های مختلف است. به طور مثال اگر شما مرحله ی دوم بازی را تمام کنید و تمام دشمنان را از بین ببرید و بار دیگر این مرحله را شروع کنید ملاحظه میکنید که دشمنانی که در بار قبلی از بین برده اید اینبار محل ایستادن آنها تغییر کرده و در جاهای دیگری قرار گرفته اند. در بعضی از مراحل شما باید از هواپیما سقوط آزاد کنید و با چتر به پایین بیایید و عملیات را انجام دهید که شما میتوانیید در محل های مختلفی فرود بیایید. بازی این قابلیت را دارد که بسته به محل فرود شما جریان بازی را تغییر دهد. یعنی هر دفعه که در یک جای خاص فرود بیایید روند بازی تغییر پیدا میکند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal Of Honor Airborne برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Los Angeles